سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در جمع خبرنگاران:/15

نگاه تهران و پکن به مسایل مهم منطقه‌ای و جهانی خیلی به هم نزدیک است

رئیس مجلس گفت: نگاه تهران و پکن به مسایل مهم منطقه‌ای و جهانی خیلی به هم نزدیک است، ما مذاکرات بسیار سازنده‌ای داشتیم و نگاه هر دو کشور هم این است که دو کشور می توانند در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و تجاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به چین؛ علی لاریجانی  پس از این دیدار در محل کنگره ملی خلق چین به خبرنگاران ایرانی گفت: نگاه تهران و پکن به مسایل مهم منطقه ای و جهانی خیلی به هم نزدیک است.

رییس مجلس شورای اسلامی  با اشاره به همکاریهای همه جانبه بین ایران و چین افزود: ما مذاکرات بسیار سازنده ای داشتیم و نگاه هر دو کشور هم این است که دو کشور می توانند در دراز مدت اقدامات موثری در زمینه های سرمایه گذاری، اقتصادی و تجاری داشته باشند.

لاریجانی با اشاره به اینکه مسیر گسترش روابط با چین حرکت رو به جلو دارد، گفت: بخش های اجرایی در دو کشور برای به ثمر رساندن هماهنگی هایی که بین سران انجام می شود باید آمادگی کامل داشته باشند.

رییس مجلس  در ادامه به اهمیت روابط فرهنگی ایران و چین اشاره کرد و افزود: راجع به مسایل فرهنگی از جمله موضوع توریسم بحث شد و امید است که در این رابطه به خصوص در بخش سرمایه گذاری مسایل آسان تر حل شود.
برچسب ها: لاریجانی ، پکن ، خبرنگاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.