سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فائقی:دقت مجلس درانتخاب وزير به دليل اهميت ورزش است/اميدوارم گزينه مناسبي براي ورزش معرفي شود

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در خصوص انتخاب وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس حروف الفبا وزارت ورزش و جوانان آخرین وزارتخانه ای است که نمایندگان وزیرش را انتخاب می کنند.

سعید فائقی رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وزارت ورزش نهادی که بر اساس طرح قانونی مجلس بوجود آمده است. نمایندگان به خاطر تأثیر ورزش در جامعه و توسعه نشاط ملی با دقت و وسواس می خواهند وزیر ورزش را انتخاب کنند.

فائقی در ادامه اظهار داشت: موتور متحرک هر جامعه از جوانان و الفبای تربیت هم از جسم آغاز می شود. دقت نظر ویژه نمایندگان مجلس در انتخاب وزیر ورزش نشان می دهد که حوزه ورزش و جوانان نسبت به دیگر حوزه ها برای نمایندگان مهم تر است.

وی درباره احتمال معرفی شریعتمداری به مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور کشورمان عنایت ویژه ای به رعایت حقوق شهروندی داردبه خاطر همین شریعتمداری معاون اجرایی اش را به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب کرد تا حوزه ورزش تا انتخاب وزیر از لحاظ اجرایی دچار مشکل نشود.

وی در ادامه بیان کرد: بر این اساس شریعتمداری  سرپرستی وزارت ورزش را قبول کردو به طور حتم رئیس جمهور با تدبیری که به خرج خواهد داد یک فرد مناسب را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می کند.

فائقی درباره گزینه مناسب برای وزارت ورزش بیان کرد: با توجه به دقت نظر نمایندگان مجلس نسبت به وزارت ورزش و جوانان باید فردی برای این پست به مجلس معرفی شود که تعاملی خوب با اعضای مجلس داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال ما دارای مدیران با تجربیات بالا هستیم که می توانند افراد مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان باشند.

وی درباره ارزیابی اش از معرفی دادکان به مجلس بیان کرد: دادکان یکی از بزرگان ورزش که زحمات زیادی هم در این حوزه کشیده است تحصیلات مرتبط با ورزش هم دارد اما وی به تازگی حکم معاون ورزش دانشگاه آزاد را گرفته و بهتر است به جامعه دانشگاهی خدمت کند.

وی درباره گفته های درودگر نسب به انتخاب دادکان و سلطانی فر در کمیته 12 نفره گفت :من هم عضو این کمیته بودم تا جایی که من می دانم رای گیری محرمانه انجام شد و فقط صالحی امیری رای کمیته 12 نفره را می داندبه هر حال صالحی امیری نتایج رای گیری در کمیته 12 نفره را افشا نکرد.من که عضو کمیته دوازده نفره بودم خبر ندارم اما نمی دانم درودگر از چه طریقی نتیجه رای گیری را می داند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان با من مذاکره ای برای حضور وزارت ورزش نداشتندامیدوارم که فردی شایسته و دارای مدیریت ورزش مناسب وزیر ورزش و جوانان شود.

پايان متن/آق

برچسب ها: وزارت ورزش ، چوانان ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.