سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه 8 نرم افزار برگزیده با موضوع چهارده معصوم (ع) در بوستان ولایت

مسئولان اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت ، از عرضه 8 نرم افزار برگزیده با موضوع چهارده معصوم (ع) در این بوستان خبر داد.

درستکار در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:8 نرم افزار با محوریت زندگی چهاده معصوم (ع) احادیث و روایت های آن ها برای اولین بار در نمایشگاه عطرسیب واقع در بوستان ولایت در اختیار هیئت های مذهبی و شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود : نرم افزارهای چند رسانه ای با محتوای مذهبی در قالب های مختلف دیداری ، شنیداری ونوشتاری با تخفیف 30 درصدی ویژه شهروندان و مراجعه کنندگان این نمایشگاه عرضه می شود .

درستکار با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات این نمایشگاه گفت: 9 محصول نرم افزاری در نمایشگاه عطر سیب با موضوع های شامل انقلاب اسلامی و دولت های پس از انقلاب و 8 نرم افزار دیگر با محوریت چهارده معصوم (ع) وزندگی ائمه اطهار در اختیار مراجعه کنندگان قرار خواهد گرفت .

نرم افزار چند رسانه ای پیشوای پیامبران وپژه پیامبر (ص) دارای لوح ویژه محصولات نو آورانه شامل زندگی نامه ، فضائل و مناقب بعثت خورشید ، بانک مقالات تماشاخانه حکایات تصویری ، شنیدنی ها نماهای سه بعدی و هدایای ناب ، پیشوای عدالت ویژه امیرالمومنین (ع) ، عید غدیر ، پیشوای شهادت ویژه امام حسین (ع) در این نمایشگاه ارائه می شود.

درستکار در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این نمایشگاه افزود : توزیع و عرضه نرم افزار تخصص امر به معروف و نهی از منکر با عنوان امر و نهی های آسمانی و معرفی این نرم افزار در قالب ، مقاله ، نماهنگ ، بازی، تصویر و محتوای موبایل به مخاطبان نرم افزار سرودهای چهارده معصوم (ع ) با اجرای عوامل برنامه فیتیله ویژه کودکان و نوجوانان از اقدامات اجرایی این نمایشگاه است./ف
برچسب ها: عطرسیب ، مذهبی ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.