سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

محورهای مازندران شاهرگ حیاتی حمل و نقل جاده ای است

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از محورهاي شرياني استان به عنوان شاهرگهاي حياتي حمل و نقل جاده اي در كشور ياد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،اسد در دوره آموزشی آشنایی با معماری و شهرسازی از منظر پدافند غیرعامل گفت: سه محور مهم هراز، سوادكوه و كندوان كه به عنوان محورهاي ارتباطي استان با پايتخت هستند داراي شرايط خاص و منحصر به فردي بوده كه در اين كارگروه به آنها نگاه ويژه اي شده است.

وی افزود: قدمت بالاي ساخت ابنيه هاي فني،وجود تونل و پلهاي بزرگ و همچنين گردنه هاي كوهستاني از جمله مواردي هستند كه زيرساختهاي پدافند غير عامل را در اين محورها از اهميت ويژه اي برخوردار كرده است.

رئيس كارگروه راه و شهرسازي پدافند غير عامل استان از پدافند غير عامل به عنوان يكي از موارد در تصويب پروژه هاي ملي در سطح استان ياد كرد و افزود:امروزه به غير از مقوله زيست محيطي بحث پدافند غير عامل نيز به عنوان يك عنصر حياتي در تصويب پروژه هاي حمل و نقلي نقش بسيار مهمي ايفا مي کند.

اسد از امنيت و آسايش به عنوان يك نعمت ياد كرد و گفت:با توجه به وجود ناامني و درگيري هاي متعدد در كشورهاي همسايه، ايران اسلامي با رهبري مقام معظم رهبري و تدابير عالمانه ايشان و همچنين ولايت مداري مردم شريف كشور در امنيت كامل بوده،از اين رو اجرايي کردن برنامه ها و اهداف پدافند غير عامل نيز مي تواندگامي ارزنده و محكم در جهت تثبيت و اقتدار امنيت كشور شود.

رئيس كارگروه پدافند غير عامل راه و شهرسازي مازندران،از مازندران به عنوان يك استان شاخص و خاص در سطح كشور در زمينه حمل و نقل ياد كرد و افزود: مازندران از جمله استانهايي است كه در تمامي بخشهاي حمل و نقل اعم از هوايي ـ ريلي ـ جاده اي و دريايي صاحب امتياز بوده، از اين رو شرايط زيرساخت پدافند غير عامل در اين استان داراي اهميت و ويژگي خاص است.

اسد تصريح كرد:وجود منابع طبيعي در اين استان اعم از دريا،جنگل،دشت و ... و همچنين تردد بالاي گردشگر و مسافر در محورهاي استان و حجم بالاي ترافيك از جمله مواردي است كه ارزش و اهميت كارگروه راه و شهرسازي پدافندغير عامل را در مازندران در جايگاهي خاص و مهم قرار مي دهد./س

برچسب ها: محور ، ماندران ، شاهرگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.