سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم رونمايي از كتاب "نام علي" در معماري اسلامي ايران با روش خط بنايي عنوان شد؛

معرفت و شناخت از امام علي(ع) و پيامبر(ص) زمينه ساز جامعه توحيدي

رئيس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گفت: اميدوارم معرفت و شناخت ما از امام عل(ع) و پيامبر(ص) زمينه‌ساز ايجاد جامعه توحيدي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران؛ كتاب "نام علي در معماري اسلامي ايران" با روش خط بنايي" صبح امروز در موزه امام علي با حضور" دكتر عبدالحسني" مدير موزه امام علي، "مقتدايي" نماينده مجلس شوراي اسلامي، طالبيان مدير پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات "سيد محمد بهشتي" مشاور ميراث فرهنگي "محمد منصور فلانكي" چهره ماندگار معماري ايران برگزار شد.
 
"دكتر طالبيان" رئيس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت ارشاد اسلامي در اين مراسم با تشكر از معماريان نويسنده كتاب گفت: خدا را شاكرم كه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات توانست اين اثر علمي پژوهشي و هنري ("نام علي" در معماري اسلامي با روش خط بنايي) را در نهايت به سامان برساند.
 
وي با اشاره به ويژگي‌ علمي پژوهشي كتاب نام علي در معماري اسلامي با روش خط بنايي گفت: معماريان با استفاده از منابع كتبي، شفاهي، ميداني، دانشگاهي و تاريخي اين اثر را فراهم كردند مجموع پژوهشكده‌هاي پژوهشكده فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان اصفهان مستقر است طرح اين كتاب را ارائه دادند.
 
"طالبيان" با اشاره به اينكه كتاب "نام علي" در معماري اسلامي با روش خط بنايي مي‌توانست به عنوان يك اثر معمولي به نشر سپرده شود تصريح كرد: اين كتابها همكاري پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات و نشر ‌آرما با اين شمايل و آراستگي ظاهري در معرض ديد ارباب هنر و معرفت قرار گرفت.
 
رئيس پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات با اشاره به اينكه نام حضرت علي يادآور فرهنگ و تهران ايراني اسلامي است اظهار داشت: اميدوارم معرفت و شناخت ما از امام علي(ص) و پيامبر(ص) زمينه‌ساز ايجاد جامعه توحيدي شود.
 
"مجتبي شاه مرادي" مدير انتشارات آرما در اين مراسم با اشاره به اينكه حق كتاب "نام علي" در معماري اسلامي با روش خط بنايي بود كه در اصفهان منتشر شود گفت: شالوده اصلي كتاب بر بناهاي اصفهان است جا داشت اين كتاب در اصفهان منتشر شود.
 
وي با اظهار اميدواري از ادامه پيدا كردن انتشار كتابهاي مانند كتاب "نام علي" در معماري اسلامي با روش خط بنايي و تشكر از مجتبي مجلسي گرافيست كتاب تصريح كرد: از حسن نظر آقاي طالبيان و محمودي همچنين دكتر معماريان تشكر مي‌كنم.
 
"شاه مرادي" با اشاره به اينكه قبل از انعقاد قرارداد با پژوهشكده فرهنگ هنر و ارتباطات در خصوص نگارش كتاب "نام علي" در معماري اسلامي با روش خط بنايي با مسئولان اين پژوهشكده ملاقاتي نداشتم بيان كرد: اي كاش وضعيت نشر كشور بهتر بود.
 
 
مسئول انتشارات آرما ادامه داد: كاش درگير قيمت كاغذ و فضاي نشر رانتي نبوديم و مي‌توانستيم كتاب "نام علي" در معماري اسلامي با روش خط بنايي را با قيمت كمتري عرضه  كنيم.
 
 
در حال تكميل

برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، فرهنگ ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.