سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر سازمان لیگ فدراسیون کاراته:

ورودیه سوپرلیگ را افزایش ندادیم

دبیر لیگ فدراسیون کاراته گفت: ورودیه سوپرلیگ همانند سال گذشته منظور شد، تا تیم های متقاضی بتوانند مبالغ بیشتری را صرف تیم و بازیکنانشان کنند.

محمدعلی زمانی دبیر لیگ فدراسیون کاراته ضمن اشاره به برگزاری پیکارهای سوپرلیگ کاراته بانوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل برگزاری مسابقات آسیایی کاراته، مسئولان فدراسیون ترجیح دادند که رقابت های سوپرلیگ بانوان و آقایان چند روز مانده به اعزام تیم ملی به این رقابت ها برگزار شود تا هم بچه ها قبل از حضور در مسابقات آسیایی یک مسابقه تدارکاتی داشته باشند و هم به لحاظ بدنی خود را محک بزنند.

بنابراین تصمیم بر آن شد که پیکارهای لیگ کاراته بانوان سه شنبه 28 آبان برگزار می شود تا ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی که 9 آذر می باشد آمادگی لازم را کسب کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ملی پوشان در اردوهای فشرده بسر می برند و امکان اینکه ما سوپرلیگ را همزمان با لیگ برتر برگزار کنیم را نداریم اما پس از مسابقات آسیایی این امکان پیش می آید که سوپرلیگ و لیگ برتر همزمان با هم در یک روز برگزار می شود.

زمانی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش سوپرلیگ تاکنون 7 تیم ثبت نام کرده اند و یکی دو تیم دیگر نیز برای حضور در سوپرلیگ اعلام آمادگی کرده اند که این تیم ها چند روز دیگر فرصت دارند تا برنامه های خود را بررسی کرده و در نهایت برای شرکت در سوپرلیگ ثبت نام نمایند.

وی به هزینه ورودی تیم ها به سوپرلیگ اشاره کرد و گفت: به منظور اینکه تیم ها برای شرکت در سوپرلیگ به لحاظ مالی فشار چندانی را متحمل نشوند تصمیم گرفتیم که هزینه ورودی به سوپرلیگ را افزایش نداده و همانند سال گذشته از تیم های ورودی بگیریم تا تیم ها بتوانند در سوپرلیگ شرکت کنند چراکه برخی تیم ها اسپانسرهای خصوصی دارند و بهتر دیدم به جای پرداخت سنگین ورودیه به سوپرلیگ هزینه ها را صرف تیم هایشان کنند تا بازدهی سوپرلیگ بهتر شود.

پايان متن/آق

برچسب ها: سوپرلیگ ، زمانی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.