سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ده درصدی سپاهانیها به دلیل کسب نتایج نامطلوب

سرپرست تیم سپاهان گفت:کادر فنی و بازیکنان سپاهان به دلیل کسب نتایج نامطلوب در چند بازی اخیر توسط باشگاه جریمه شدند.

فرامرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص باخت سپاهان در جام حذفی گفت: از بزرگ ترین شکست های ما، باخت  در مقابل نفت امیدیه بود به هر حال واقعیت  فوتبال حرفه ای  همین هست و  برد و باخت از مسائلی هستند که همیشه در فوتبال مطرح  بوده است به هر حال تیم ما از بازیکنان حرفه ای تشکیل شده است و باخت در جام حذفی دلیل بر عملکرد ناموفق نیم  نخواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر  و جام حذفی، باشگاه سپاهان با کسر 10 درصد قرار داد کلیدی کادر فنی و بازیکن ها این تیم را جریمه کرد البته لازم به  ذکر است که کسب نتایج  نامطلوب دلیل به  عملکرد  ناموفق تیم در زمین  نخواهد بود.

فرامرزی در ادامه در خصوص آرش افشین افزود: افشین دیروز هم در ترکیب تیم  قرار داشت و به صورت رسمی با ما قرار دارد و فعلا تصمیمی  در خصوص جا به جایی افشین گرفته نشده است ما منتظر آخرین بازی خود هستیم و بعد از  این دیدار لیست بازیکنان ورودی و خروجی تیم را  تنظیم خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم امروز را به استراحت اختصاص داده است تا از فشار بازی دیروز کمی کم شود و خود را برای بازی های آینده لیگ آماده  کنند فردا تمریناتمان مجددا شروع می شود و پس فردا و شنبه تمرینات ادامه خواهد داشت./آق

برچسب ها: سپاهان ، بازیکن ، نتایج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.