سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلیان در نطق میان‌دستور:

یوم‌الله 13 آبان امسال حماسه‌ای تاریخی خواهد بود / مذاکرات باید لغو تحریم‌ها باشد نه لغو برنامه هسته‌ای

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با اشاره به یوم‌الله 13 آبان ادامه داد: روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای را گرامی می‌دارم، ملت ایران 13 آبان را امسال را به یک حماسه تاریخی تبدیل خواهند شد و مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان فریاد ظلم‌‌ستیزی خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی جلیلیان نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در جلسه علنی امروز چهارشنبه 8 آبان ماه در نطق میان دستور خود اظهار داشت: امیدواریم دولت اعتدال به وعده‌های خود عمل کند و مشکلات معیشتی و بیکاری را برطرف سازد.
 
وی افزود: شهادت جمعی از مرزداران و جان برکفان نیروی انتظامی در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان را به ملت ایران و خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تصریح کرد: بی‌شک مرزداری و پاسداری از این آب و خاک شجاعت و شهادت می‌طلبد و یقین دارم قطرات خون بر زمین افتاده این شهیدان امنیت و آزادی ملت ایران را افزون کند.
 
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در خصوص مذاکره با آمریکا و غرب اظهار داشت: این مذاکرات تازگی ندارد و سال‌ها است که ایران و گروه 5+1 مذاکره می‌کنند اما حاصل آن چیزی جز دروغ و فریب‌کاری نبوده است.
 
وی افزود: مذاکره باید لغو تحریم‌ها باشد نه لغو برنامه هسته‌ای، اجازه مقام معظم رهبری برای مذاکره تحت عنوان نرمش قهرمانانه به معنای مذاکره برد-برد است.
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با اشاره به یوم‌الله 13 آبان ادامه داد: روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکای را گرامی می‌دارم، ملت ایران 13 آبان را امسال را به یک حماسه تاریخی تبدیل خواهند کرد.
 
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان فریاد ظلم‌‌ستیزی خود را به گوش جهانیان خواهند رساند و هرگز کینه انقلابی خود را نسبت به آمریکا فراموش نخواهند کرد.
 
این عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری آنان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبان ، حماسه ، تاریخی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.