سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن قاسم:

اعلام لیست مازاد بعد از بازی با فولاد نوین/تفاوتی بین تماشاگران فهیم و صندلی شکن ها قائل نشدند

سرپرست تیم فولاد گفت: وقتی بازیکن تراکتور کریم انصاری فرد در شادی سومین گل خود دست خود را به نشانه سکوت برروی بینی خود گذاشت و به سمت تماشاچیان رفت آنها هیچ شعاری علیه وی ندادند.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیست مازاد باشگاه فولاد هنوز اعلام نشده است و تا یک هفته دیگر بعد از بازی حذفی مقابل فولاد نوین لیست مازاد را اگر وجود داشته باشد اعلام خواهیم کرد و در خصوص جذب بازیکن هم سرمربی چیزی نگفته است و باید منتظر بمانیم تا بازیکنانی که قرار است به تیم های دیگر بروند و بازیکنانی که باید جذب شوند را سرمربی تیم اعلام کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر با تیم تراکتور سازی هم امتیاز هستیم و با تفاضل گل کمتر و همچنین لحاظ نشدن کسر یک امتیاز از تیم تراکتور و پرسپولیس در جایگاه سوم قرار داریم.

وی در ادامه گفت: انشاالله بتوانیم بازی بعدی را با نتیجه خوب پیروز شویم و امیدواریم شرایط هم طوری شود که ما با گرفتن سه امتیاز باز هم به صدر جدول برگردیم.

وی همچنین در خصوص شادی بعد از گل انصاری فرد گفت: بازیکن تیم تراکتور زمانی که گل سوم خود را به ثمر رساند انگشت خود را به نشانه سکوت برروی بینی خود گذاشت اما تماشاگران ما نه صندلی ها را شکستند و نه اعتراض خود را از این طریق اعلام کردند و نه سنگ پرتاب کردند و نه تهدیدی صورت گرفت، نه مدیر عامل استعفا داد و نه گوینده تشنجی در خانه های طرفداران ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرقی باید بین این تماشاگران باشد زیرا که این حرکت نوعی توهین است و باید قابل توجه کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر قرار گیرد و که تماشاگران یا تمامی عوامل باشگاه فولاد بی احترامی به سازمان نکرده اند.

وی در ادامه گفتگو ذکر کرد: ما تا دیروز برای مقابله با تیم فولاد یزد آماده بودیم اما دیروز نمابر از طرف این باشگاه برای ما آمد که انصراف دادند.

وی اظهار داشت: برای بازی بعدی مقابل فولاد نوین که زیر مجموعه ای از خود این باشگاه است هیچ نتیجه ای را نمی توان پیش بینی کرد زیرا که فوتبال همیشه دو رو دارد و امکان اینکه تیم های لیگ برتر حذف بشوند وجود دارد مثل تیم های سایپا، استقلال صنعتی که در جام حذفی شدند اما ما برای پیروزی به میدان می رویم و امیدواریم که مقابل فولاد نوین به پیروزی برسیم.

وی همچنین تاکید کرد: که هدف ما گرفتن سه جام قهرمانی یعنی قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی جام باشگاه های آسیا و همچنین قهرمانی جام حذفی می باشد و برای این هدف تلاش می کنیم و در آخر هر چی که خدا بخواهد همان می شود.

وی در پایان صحبت هایش در خصوص شرایط تیم فولاد گفت: تیم در شرایط خوبی به سر می برد و تمرینات به خوبی انجام می شود همه چیز و همه شرایط برای کسب 12 برد شیرین آماده است.

پايان متن/آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.