سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اوج دموکراسی بود

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی اعتماد به وزاری پیشنهادی، بار دیگر اوج دموکراسی در ایران اسلامی به منصه ظهور رسید.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: جلسه خانه ملت نشاندهنده اوج دموکراسی و آزادی بیان در ایران اسلامی بود که در آن نمایندگان به راحتی و بدون سانسور مطالب، نطق های موافق و مخالف خود را ایراد کردند.

وی گفت: در خاتمه این جلسه، وکلای ملت با عنایت به سابقه خوب ˈعلی اصغر فانیˈ در آموزش و پرورش و اینکه هیچگاه از فضای تعلیم و تربیت دور نبود و در مدت کوتاه خدمت در بنیاد شهید منشأ تعلیم و تربیت برای فرزندان شاهد بوده، به وی رأی اعتماد دادند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی افزود: در ارتباط با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز برداشت نمایندگان ˈخیرالموجودینˈ بوده است و وکلای ملت بر این اساس به ˈرضا فرجی داناˈ اعتماد کردند.

وی ادامه داد: اما در زمینه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، برخی نمایندگان با عنایت به اهمیت موضوع قائل به حضور نیروی متخصص در این پُست بودند و علاوه بر آن، ˈسیدرضا صالحی امیریˈ نیز نتوانست از برنامه های خود و حاشیه های به وجود آمده برای خود به خوبی دفاع کند.

مشهدی عباسی با اشاره به اهمیت دو مقوله اجتماعی ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک فرد دیگری که از توانایی های لازم برخوردار باشد برای این وزارتخانه مهم کشور معرفی شده و از مجلس رأی اعتماد بگیرد./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.