سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطایی:

اولین دیدار پیکانی ها را نادیده می گیریم/ زمان ریکاوری تیم های ملی و باشگاهی عادلانه نیست

تیم والیبال کاله آمل نخستین بازی خود در 27 دوره مسابقات لیگ برتر را فردا چهارشنبه هشتم آبان ماه در تهران مقابل تیم کاله آمل برگزار می کند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در طول مدتی که برای تمرین در اختیارمان بود نهایت بهره برداری را از زمان داشتیم و بازیکنان تا حدودی در اجرای تاکتیکها به هماهنگی رسیدند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: بازیکنان تیم کاله از نظر جسمانی در وضعیت خوبی هستند اما هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده اند. البته این عدم هماهنگی شامل تمام تیمهای لیگ برتر می شود چون اکثر آنها نیروهای ملی پوش خود را در اختیار نداشته اند.

وي بيان داشت: بازیکنان حرفه ای والیبال ایران خود را باید با این شرایط تطبیق دهند و همانند والیبالیستهای دیگر کشورها که با فشردگی زیاد در عرصه های مختلف حاضر می شوند. به طور کلی وقتی می گوییم حرفه ای هستیم نباید از این قاعده (فشردگی مسابقات) مستثنی شویم.

عطایی تصریح کرد: مـتأسفانه زمان زیادی برای ریکاوری در اختیار باشگاه ها نیست. معتقدم این کمبود زمان برای تیم ملی و باشگاه باید 2 جانبه باشد. در حال حاضر بازیکنان برای حضور در ترکیب تیم ملی و مسابقات بین المللی فرصت ریکاوری دارند ولی برای لیگ این طور نیست.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه یادآور شد: در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران مسابقات جام بین قاره ای را در پیش دارد.
مسئولان فدراسیون از 2 هفته  پیش از اعزام لیگ را تعطیل کرده اند ولی پس از بازگشت تیم ملی به ایران بازیکنان فقط پنج روز فرصت ریکاوری دارند تا درمسابقات باشگاهی حاضر شوند.

عطایی تصریح کرد: در دیگر کشورها که هم اکنون والیبال را حرفه ای دنبال می کنند فرصت ریکاوری برای تیم های ملی و باشگاهی یکسان است و به هیچ از طرفین سختی کار وارد نمی شود.

*** برخی افراد بدون مطالعه مواد آئین نامه را تایید می کنند

وی گفت: من ایران این نگاه تک بعدی را به فدراسیون نمی گیرم بلکه مسئولان باشگاه ها که در جلسات سازمان لیگ حاضر می شوند با سکوت خود وعدم اعتراض به نوع برنامه ریزی پیشنهادی این اختیار را به نویسنده آئین نامه می دهند.

عطایی تصریح کرد: نباید نمایندگاه مدیران و افراد تام الاختیار حاضر در جلسات سازمان لیگ بدون مطالعه موارد پیشنهادی را تایید و امضاء کنند.
چون آئین نامه براساس قواعدی نوشته و مصوب می شود که افراد آن را تایید کرده اند .

***به بازی اول خودروسازان توجهی نداریم 

سرمربی تیم والیبال کاله آمل خاطرنشان کرد: من خیلی به بازی اول تیم پیکان توجه نمی کنم. چون در هفته اول طبیعی است که شرایط تیم ها مناسب نباشد. پیکان تیم بزرگ با توانمندی زیادی است، به طور قطع دربازی دوم به مراتب بهتر و آماده تر ظاهر خواهد شد.

عطایی تصریح کرد: انگیزه آن ها در بازی هفته اول مقابل نوین کشاورز بسیار کم بود، ما این دیدار پیکانی ها را نادیده می گیریم وبه ادامه مسابقات وتوانمندی آن ها توجه می کنیم.

پايان متن/مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.