سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه مسابقات جهاني پومسه اعلام شد

رقابت هاي پومسه قهرماني 2013 جهان، 9 تا 12 آبان در بالي اندونزي برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ هشتمين دوره مسابقات جهاني پومسه به ميزباني اندونزي برگزار مي شود كه تيم هاي ملي ايران در 2 بخش مردان و زنان هم در اين مسابقات شركت كرده اند.

در اين دوره از مسابقات، ژومسه كاران در دو بخش تيمي و انفرادي و در رده هاي سني 15 الي 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 59 سال به بالا رقابت خواهند كرد.

كوروش بختيار، مهدي جمالي فشي،‌ اكبر فروزان،‌ علي نادعلي،‌حسين بهشتي، علي سلماني،‌ مهدي صمديان تبار،‌ احمد اخلاقي و سيد حسن زاهديبا مربيگري حسينعلي نظري در مسابقات جهاني مازي حضور دارند.

همچنين مرجان سلحشوري،‌ مهسا مرداني، نسترن ملكي، نگين گيل سمائي،‌ فاطمه اسدپور،‌آتوسا فرهمند و پريسا خاني به مربيگري نالي لي وسرپرستي زهرا سروي نائب رئيس فدراسيون تكواندو راهي اين رقابت ها شده اند.

بر اساس برنامه پنج شنبه نهم آبان و در نخستين روز مسابقات، در رده سني 15 تا 17 سال و در بخش انفرادي مرجان سلحشوري و كوروش بختيار به اجراي فرم مي پردازند.

در رده سني 40 تا 49 سال نيز احمد اخلاقي به روي شياپ چانگ مي رود.

در بخش تيمي و در رده سني 18 تا 29 سال مهسا مرداني،‌ نسترن ملكي و نگين گيل سمائيمسابقه دارند.

جمعه دهم آبان و در رده سني 30 تا 39 سال و در بخش انفرادي بانوان آتوسا فرهمند و علي سلماني به رقابت با پومسه كاران ديگر مي پردازند.

در رده سني 50 تا 59 سال سيد حسن زاهدي به عنوان نماينده كشورمان، حضور دارد.

در پومسه ابداعي نيز مهدي جمالي فشي، به اجراي حركات نمايشي خواهد پرداخت.

شنبه 11 آبان و در رده سني 18 تا 29 سال مهدي جمالي در بخش انفرادي و در بخش آزاد و در سومين روز مسابقات علي صمديان تبار و فاطمه اسدپور در رده سني بالاي 29 سال نيز مسابقه دارند.

در اين بخش و در رده سني زير 29 سال، حسين بهشتي و مهسا مرداني به اجراي فنون خواهند پرداخت.

اما يكشنبه 12آبان و در رده سني 18 تا29 سال، نگين گيل سمائي در بخش انفرادي بانوان به مصاف رقيبان خود مي رود.

در رده سني 30 تا 39 سال فاطمه اسدپور، پريسا خاني و آتوسا فرهمند به اجراي فم مي پردازند و در رده سني 19 تا 29 سال حسين بهشتي، اكبر فروزان و علي نادعلي نمايش دارند.

برچسب ها: تکواندو ، پومسه ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.