سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

از اهداف پدافند غیر عامل رسیدن به بازدارندگی بیشتر است

از اهداف پدافند غیر عامل رسیدن به بازدارندگی بیشتر است که در نتیجه آن تهاجمات دشمن بی نتیجه می ماند و یا هزینه سنگینی را به آنان تحمیل می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - معاون بازرسی و حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور،در همایش پدافند غیر عامل استان زنجان، گفت : پدافند غیر عامل ضرورت مقابله با تهدیدات دشمنان را در حوزه‌های مختلف آشکار می‌سازد.

محمد نیا  افزود:در صورتی که بتوان بر اساس اصول و زیر ساخت های پدافند غیر عامل زیر ساخت های کشور را مقاوم کرد می توان از تهاجم دشمن در امان بود.

وی با بیان اینکه با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمنان ضروری است به پدافند غیر عامل توجه ویژه کرد،  ادامه داد :افرادی که فکر می‌کنند دشمن بدون برنامه‌ریزی به تهدیدات دست می‌زند، سخت در اشتباه هستند.

معاون بازرسی و حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور، با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها، مردم، تجهیزات و امکانات از اهداف دشمنان در پدافند غیر عامل است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی در این زمینه بسیار پیچیده است که می‌طلبد برنامه مناسبی برای مقابله با آن کشورهای مختلف داشته باشند.

وی تصریح کرد : مصون سازی کشور از تهدیدات دشمن، ایمن سازی منابع و زیرساخت های ضروری کشور، کاهش آسیب پذیری و بازدارندگی تهدید دشمن از مهم ترین اهداف پدافند غیرعامل به شمار می آید.

معاون بازرسی و حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور، با بیان اینکه پدافند غیر عامل مصون سازی کشور از تهدید دشمن است  تاکید کرد:این مصون سازی به معنای اجرای بسیاری از برنامه ها برای خنثی سازی تهاجمات و تهدیدات و نا کارآمد کردن برنامه ریزی آنان محسوب می شود.

محمدنیا با اشاره به تهیدات دشمنان ادامه د اد : امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند، تا زمانی که می تواند از تهدیدات و توطئه هایی نرم استفاده کرد، نباید سراغ بهره گیری از گزینه نظامی رفت.

 معاون بازرسی و حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور خاطر نشان کرد : در چنین شرایطی باید تمام زیرساخت های کشور را به گونه ای مقاوم کرد که دشمن نتواند کوچکترین خسارت را به آنها وارد کند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.