سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بررسی تجهیزات با فرود موفقیت آمیز جت فالکون 20 در فرودگاه شهرکرد

فرود موفقیت آمیز هواپیمای جت فالکون 20 در فرودگاه شهرکرد، نشان دهنده آمادگی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این فرودگاه برای پذیرش هواپیماهای تا بدنه متوسط است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

با حضور کارشناسان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و دست اندر کاران صنعت حمل و نقل هوایی ایران، هماهنگی و کارکرد تجهیزات ناوبری فرودگاه شهرکرد و هواپیمای جت فالکن 20 با موفقیت ارزیابی و تایید شد.

کارشناسان فنی فرودگاه شهرکرد اظهار داشتند؛ این موفقیت، نشان دهنده امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و آمادگی فرودگاه شهرکرد در پذیرش هواپیماهای تا بدنه متوسط است.

در این مراسم، تنی چند از کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی ایران، با حضور در کنار باند فرودگاه شهرکرد، شاهد اولین پرواز جت فالکون 20 که تجهیزات بررسی کمک ناوبری فرودگاهی آن اورهال شده بود، بودند.

در این برنامه، تجهیزات مربوط به چک دستگاه‌های فرودگاهی و کمک‌ناوبری که روی هواپیمای جت‌فالکون 20 نصب شده بود، مورد ارزیابی قرار گرفت. 

این هواپیما در تست اولیه برای ارزیابی تجهیزات فرودگاهی به شهرکرد پرواز کرد که اطلاعات حاصله، نشان از موفقیت آمیز بودن این بررسی در پرواز فالکون 20 دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.