سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

هواداران همچنان منتظر نخستین پیروزی راه ساری

هواداران تیم راه ساری همچنان منتظر نخستین پیروزی تیم محبوب خود در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، تیم راه ساری یکی از ضعیف‌ترین نتایج چندین دوره حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و در 6 هفته لیگ تنها یک امتیاز کسب کرد.

در پانزدهمین دوره این رقابت‌ها تیم راه ساری از 6 بازی، پنج شکست و تنها یک مساوی و یک امتیاز را به دست آورد و در بین 14 تیم در رده سیزدهم جای دارد.

این شکست‌ها در حالی برای راه ساری اتفاق افتاد که تیم‌هایی که مقابل راه ساری به پیروزی رسیدند آن چنان قدرتمند نبودند و از تیم‌های پایین و یا میانه جدول محسوب می‌شوند.

سعید بسطامی پس از اینکه 6 هفته در این تیم موفق نبود و به نتایج بسیار ضعیفی دست یافت از این تیم جدا و مسعود نجاریان به عنوان مربی هدایت تیم راه ساری را بر عهده گرفت.

در حال حاضر گفته می‌شود که محمود لطفی با اصرار بزرگان و دوستان در دو جلسه تمرینات راه ساری شرکت کرده تا به کمک تیمش بیاید تا شاید ناکامی چند هفته‌ای و طلسم نبردن این تیم در این بازی شکسته شود.

راه ساری پس از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته هفتم این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه نهم آبان از ساعت 16 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان هلال احمر تبریز است./س

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.