سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضورکشتی گیران مازندرانی در اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان

11 کشتی گیر مازندرانی در اردوي تيم كشتي آزاد نوجوانان حضور دارند

دبیر هیات کشتی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از حضور 11 کشتی گیر این استان برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی خبر دادگفت: در وزن 42 کیلوگرم ، قاسم حيدري در وزن 46کیلوگرم، رضا علي جان زاده در وزن 50كيلوگرم، نادر نصيري، محمدحسن خلسه و مهدي كريمي ، در وزن 54كيلوگرم، مجتبي عموزاد در وزن 58 کيلوگرم ، سيد ساجد سيدي ، در وزن 63کيلوگرم ، احمد بذري در وزن 69کيلوگرم ، شهریار محمودی، در وزن 76کيلوگرم اميرحسين خطي و در وزن 100کیلوگرم نعيم حسن زاده کشتی گیران مازندرانی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

نوری زاده افزود: بیشتر کشتی گیر مازندرانی دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان در دوره های گذشته واعزام های تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی حضور داشتند و دارای تجربه های خوبی هستند.

به گفته دبیرهیئت کشتی مازندران: کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مجموع 28 کشتی گیر را برای شرکت در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد نوجوانان براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني دعوت کرده که 11 کشتی گیر مازندرانی هستند.

نوری زاده افزود: اردوي آمادگی تيم كشتي آزاد نوجوانان برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی از روز 30 مهرماه در خانه كشتي شماره دو تهران آغاز شده و 12 روز ادامه خواهد داشت.

یه گفته وی سید مراد محمدی سرمربی تيم كشتي آزاد نوجوانان نیز مازندرانی و در کنار مربیان تیم ملی حميد آقاجاني دیگر مربی مازندرانی نیز حضور دارد.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان براي شركت در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني اردوهای دیگری نیز برپا خواهد کرد./س

برچسب ها: اردو ، تیم ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.