سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود مکزیک سوئد، برزیل و هندوراس به یک چهارم نهایی جام جهانی

دیشب در رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان سوئد و مکزیک با غلبه بر ژاپن و ایتالیا و برزیل و هندوراس با غلبه بر روسیه و ازبکستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در رقابت‌هاي جام جهاني فوتبال نوجوانان به ميزباني امارات،دیشب در مرحله يک هشتم نهايي پيگيري سوئد در ورزشگاه شارجه به مصاف ژاپن رفت و موفق شد با نتيجه 2 بر يک حريف آسيايي خود را شکست دهد تا ژاپن که امیدهای زیادی به ماندن این تیم در جام جهانی بود، از جام کنار برود.

در ديگر ديدار اين مرحله نيز 2 تيم مکزيک و ايتاليا به مصاف هم رفتند که نماينده آمريکاي جنوبي با 2 گل ايتاليا را شکست داد و راهي مرحله يک چهارم نهايي شد  تا یک یکی از نمایندگان اروپا هم حذف شود. در دیگر بازیها دیشب برزیل سه بر یک روسیه را شکست داد و هندوراس یک بر صفر از سد ازبکستان گذشت تا هندوراس حریف سوئد شود. مکزیک و برزیل هم دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد.

امروز هم 4 دیداربرگزار می شود برنامه این بازیها به شرح زیر است:
اروگوئه - اسلواکی، ساعت 16:30، ورزشگاه امارات شهر راس الخمیه
مراکش – ساحل عاج، ساعت 16:30، ورزشگاه فجیره شهر فجیره
آرژانتین - تونس ساعت 19:30، ورزشگاه الرشید شهر دبی
نیجریه - ایران، ساعت 19:30، ورزشگاه شیخ خلیفه شهر العین
برای دیدار نیجریه- ایران به مصاف برنده دیدار اروگوئه- اسلوواکی می رودو برنده دیدار مراکش- ساحل عاج با برنده بازی آرژانتین- تونس دیدار خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.