سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای هماهنگی اطلاعات برگزار شد/

تاکید وزیر اطلاعات بر استفاده از شیوه‌های نوین و متفاوت از گذشته

وزیر اطلاعات در اولین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات در دوره وزارت وی بر استفاده از شیوه‌های نوین و متفاوت از گذشته تاکید کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در اولین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات در دوره وزارت وی بر استفاده از شیوه‌های نوین و متفاوت از گذشته تاکید کرد.

در این جلسه که با حضور اعضای جامعه اطلاعاتی کشور بر گزارشد، حجت الاسلام و المسلمین علوی بر حرکت نرم‌افزاری جامعه اطلاعاتی کشور تاکید کرد.
 
رئیس شورای هماهنگی اطلاعات با اشاره به ضرورت مواجهه متناسب در قبال پدیده‌های اطلاعاتی گفت: برای مواجهه با پدیده‌های اطلاعاتی باید از شیوه های نوین و متفاوت از گذشته استفاده شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین علوی همچنین پویایی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور را از ضروریات این دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت: به این منظور تدوین سند چشم انداز بلند مدت جامعه اطلاعاتی با توجه به شرایط و تحولات جدید ضروریست.

در این جلسه همچنین اعضای شورای هماهنگی اطلاعات، دیدگاه‌های خود در خصوص لزوم هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور را با هدف انسجام و هم‌افزایی ارائه کردند.
 
بر اساس قانون، شورای هماهنگی اطلاعات متشکل از روسای سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی و روسای حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح با هدف هماهنگی وافزایش سطح تعامل میان دستگاه‌های اطلاعاتی کشور تشکیل شده است.
 
ریاست این شورا به عهده وزیر اطلاعات است و این اولین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات در دوره وزارت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی است که برگزار شد.
 
انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.