سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیری در نطق میان‌دستور؛

تیم مذاکره کننده هسته‌ای بدون خود شیفتگی مذاکرات را در بازده زمانی مشخص به سرانجام رساند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشور ما در حال نبرد اقتصادی و دیپلماسی با دنیای استکبار است و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید بدون خوش‌شیفتگی مذاکرات را به طور صریح و شفاف و در یک بازده زمانی مشخص به سرانجام برساند با رعایت خطوط قرمزها از حق ملت ایران دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلام‌حسین شیری علی‌آبادی نماینده مردم هشترود در جلسه علنی امروز سه‌شنبه  7 مهر ماه در نطق میان دستور خود گفت: انقلاب اسلامی ایران زمانی به پیروزی رسید که دو ابر قدرت وقت، دنیا را میان خود تقسیم کرده بودند یکی دین را افیون توده‌ها و آن دیگری آن را یک نهاد اجتماعی تلقی می‌کرد.

وی افزود: مبارزات طولانی ملت ایران از دوره سید جمال الدین اسد آبادی با تحریم تنباکو و لغو قرار داد رویتر با مخالفت روحانیون به ویژه حاج ملا علی کنی تا شهادت شهید مدرس و آیت الله کاشانی و بالاخره به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در 15 خرداد سال 1342  به اوج خود رسید و سرانجام در سال 1357 به پیروزی نهایی رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی  با تشکیل دولت‌های مختلف هر کدام روی کار آمده و به فراخور خود تلاش‌هایی کردند و باری از مشکلات و کشور و مردم را از دوش آنها برداشته‌اند.

وی ادامه داد: امروزه سکان کشتی پر تلاطم به دست توانمند جانشین امام راحل، در این دنیای پر تلاطم به سوی ساحل نجات در حرکت است، در این وقت حساس و مقطع تاریخی همه باید تحت فرمان ولی امر مسلمین راه امام و شهدا وانقلاب را پیگیری کنیم و بدون هیچ گونه کمبود و کاستی از رهبر فرزانه انقلاب اطاعت کنیم.

نماینده مردم هشترود اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد به وقوع پیوست و دولت یازدهم با اراده مردم به همکاری مجلس شکل گرفت ولی باید پرسید که برای خلق حماسه اقتصادی اقدامات لازم و شایسته‌ای صورت گرفته است؟

وی ادامه داد: کشور ما در حال نبرد اقتصادی و دیپلماسی با دنیای استکبار است، در این زمینه هم باید تلاش کنیم تا سربازان عرصه اقتصادی و دیپلماسی و همچنین مذاکرات مورد حمایت قرار دهیم و این عزیزان نیز باید بدون خود شیفتگی مذاکرات را به طور صریح و شفاف و در یک بازده زمانی مشخص به سرانجام برساند و از اختلال پرهیز کنند و با رعایت خطوط قرمزها از حق ملت ایران دفاع کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان به سایر مشکلات حوزه انتخابی خود اشاره کرد و از مسئولان تقاضای رسیدگی به این مشکلات را داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمایت ، مورد ، نطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.