سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

می‌توان نخلستان‌های شادگان را به 14 هزار هکتار افزایش داد

مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان با اشاره به اینکه 13 هزار هکتار نخیلات در این شهرستان وجود دارد گفت: با سرمایه‌گذاری می‌توان این ظرفیت را به 14 هزار هکتار نیز افزایش داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حمید مطرودی در شادگان با اشاره به اینکه 13 هزار هکتار نخیلات در این شهرستان وجود دارد اظهار کرد: با توجهی مضاعف و حمایت از بخش کشاورزی شهرستان می‌توان این ظرفیت را به 14 هزار هکتار نیز افزایش داد زیرا شادگان پتانسیل‌های بالقوه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: 90 درصد درآمد مردم شادگان از بخش کشاورزی و دامپروری است زیرا با توجه به وضعیت آب و هوای مستعد و مطلوب از رونق خوبی برخوردار شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان همچنین عنوان کرد: با توجهی مضاعف به بخش کشاورزی این شهرستان می‌توان بیش از پیش اراضی کشاورزی را رونق و توسعه داد.

وی اضافه کرد: با تزریق اعتبار و سرمایه‌گذاری می‌توان وضعیت کشاورزی و اقتصاد منطقه را تقویت کرد و مشکلات این زمینه را هرچه سریع‌تر برطرف کرد.

مطرودی در ادامه بیان کرد: برای افزایش کیفیت محصولات با برگزاری دوره‌های آموزشی ترویجی و اقداماتی این چنینی باید گام برداشت و بخش کشاورزی مستعد این شهرستان را حمایت کرد./س
برچسب ها: نخلستان ، شادگان ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.