سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعدون‌زاده در نطق میان‌دستور؛

فناوری هسته‌ای بیانگر غرور ملی و علمی ایران است/ نرمش قهرمانانه یک پهلوان برای کسب پیروزی در میدان کارزار است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نرمش قهرمانانه یک پهلوان برای کسب پیروزی در میدان کار زار است و فرسنگ‌ها با چرخش ناشیانه یا انعطاف جاهلانه فاصله دارد، نرمش قهرمانانه گردن آویز طلا و چرخش ناشیانه سرافکندگی، شماتت و دشمن و حریف را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جواد سعدون‌زاده نماینده مردم آبادان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس در نطق میان‌دستور خود با سپاس از مردم ایران که حماسه سیاسی آفریدند، گفت: امید است در خصوص حماسه اقتصادی نیز چنین شود تا نقشه‌های دشمن نقش برآب شود.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 افزود: در این مذاکرات تیم مذاکره کننده باید به منویات و هشدارهای مقام معظم رهبری توجه داشته باشد چرا که فناوری هسته‌ای و دستاوردهای مهم  آن یک نماد ملی تبدیل شده و این نماد بیانگر غرور ملی و علمی ایران است.

سعدون‌زاده تصریح کرد: هر گونه برخورد ناشیانه در این فرآیند پیچیده حقوقی و سیاسی تحت نام نرمش به غرور و احساسات فرزندان ایران  خدشه وارد می‌کند و با مستولی کردن روحیه یاس چشمه جوشان پیشرفت فناوری هسته‌ای در کشور را می‌خشکاند.

نماینده مردم آبادان تاکید کرد: نرمش قهرمانانه، یک پهلوان برای کسب پیروزی در میدان کارزار است و فرسنگ‌ها با چرخش ناشیانه یا انعطاف جاهلانه فاصله دارد، نرمش قهرمانانه گردن آویز طلا و چرخش ناشیانه سرافکندگی، شماتت و دشمن و حریف را به همراه دارد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: آمریکا دشمنی است بی‌عاطفه که متاثر از پایداری ملت ایران لبخند تلخی بر لب دارد که مبادا وجهه ای جهادی ملت ما با سوء تعبیر و تفسیر به حکمت چرخش قهرمانانه خدشه‌دار شود و لطمه ای به جایگاه ملت مبارز ایران در میان محرومین و مستضعفین جهان وارد شود .

سعدون‌زاده ادامه داد: ملت ایران ملتی انقلابی است و برای همیشه مشعل مبارزه با ظلم و نظام سلطه را در عمق جامعه خویش فروزان نگاه خواهد داشت و این همان مکتب نجات بخش هیهات من الذله حسین به علی (ع) است .

نماینده مردم آبادان خطاب به رئیس جمهور کشورمان اظهار داشت: آقای دکتر روحانی در تکمیل میز دولت تدبیر و امید خویش نیم نگاهی به خوزستان پنج میلیونی و سرمایه کارآمد مدیریت آن داشته باشید ، امیدوارم گمشده خویش را بیابید.

وی افزود: آقای دکتر روحانی از شما می‌خواهم به وزیر نیرو دستور دهید هر گونه طرح انتقال آب جهت آبیاری به جز موارد آب شرب از سرچشمه‌های کارون بزرگ را متوقف سازد  چرا که اجرای چنین طرح‌هایی فاقد پشتوانه‌های نظرات کارشناسی و توجیه اقتصادی است افزون بر آن پیامدهای زیان باری در عرصه‌های زیست محیطی و اقتصادی و امنیتی به وضوح قابل پیش بینی است.

سعدون‌زاده تاکید کرد:من به نمایندگی از مردم خوزستان از شما می‌خواهم آب و اعتبار لازم برای اجرای طرح کشاورزی موسوم به طرح رهبری را فراهم کنید تا با اجرای آن معضل بیکاری جوانان در این خطه حل و فصل شده و امنیت غذایی کشور پایدار بماند.

عضو کمیسیون انرژی در پایان به سایر مشکلات حوزه انتخابی خود پرداخته و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هسته ای ، پهلوان ، پیروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.