سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري تور فرهنگي در منطقه 2 براي زوج هاي جوان

معاون امور فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه 2 از برگزاري تور خانوادگي به شهرک سينمايي به مناسبت روز خانواده خبر داد.

 صابونچي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: خانواده مهمترين نهاد اجتماعي است و اهميت آن و مسائل پيرامون آن همواره از دغدغه هاي مسئولان و جز مهمترين برنامه ها در سطح کلان است که همواره به صورت گسترده از طريق برنامه هاي ويژه آموزشي، مشاوره اي و تربيتي فرهنگي اين مهم در طول سال محقق مي شود تا سهم شهرداري به عنوان نهادي موثر در حوزه خانواده و اجتماع ايفا شود.
وي افزود: با توجه به نزديک شدن ايام محرم و کثرت جشن هاي متعدد، تور گردشگري تفريحي به شهرک سينمايي براي زوج هاي جدايي سطح منطقه برگزار مي شود.
معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري منطقه 2 در ادامه بيان داشت: تور گردشگري علاوه بر ايجاد موقعيتي براي بازديد از مکان هاي تجربه نشده کاري فرهنگي و آموزشي نيز هست و ضمن اينکه فرصت مناسبي براي با هم بودن اعضاي خانواده فراهم مي کند.
صابونچي در پايان خاطرنشان کرد: برنامه هاي آموزشي و تفريحي، فرهنگي و اجتماعي ضمن افزايش آگاهي عمومي شهروندان، آنان را نسبت به محيط زندگيشان آگاه تر، حساس تر و مسئوليت پذيرتر، همچون مشارکت آنان را در عرصه هاي گوناگون فراهم مي کند و عنوان عامل پيشگيرانه از بروز مسائل و معضلات اجتماعي عمل مي نمايد./ل

برچسب ها: برگزاری ، تور ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.