سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری بیدکانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

پیگیری اختلال در شبکه‌هاي اطلاع‌رساني و پیامک‌های خبری در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس از بررسي موضوع اختلال در سرعت اينترنت، شبکه‌هاي اطلاع‌رساني و پیامک‌های خبری و گروهی در جلسه عصر امروز اين کميسيون خبر داد.

مجيد منصوري‌بيدکاني نماينده مردم لنجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره اختلال در اينترنت و شبکه‌هاي اطلاع‌رساني، به ويژه پيام‌رساني اظهار داشت:  با توجه به اينکه اختلالات چند روز گذشته شبکه اینترنت کشور و شبکه‌هاي اطلاع‌رساني  کسب و کار مردم را مختل مي‌کند، به عنوان نماینده مردم، از مسئولان درخواست پاسخگویی در زمینه این معضل به وجود آمده را داریم.

وي در ادامه افزود: کاربران اینترنت و شبکه‌هاي اطلاع‌رساني در هفته اخير با مشکلاتي در زمینه دسترسی به این شبکه‌ها مواجه هستند و بر این اساس تقاضای رسیدگی و پیگیری از مجلس دارند که لازم است متوليان مربوطه در این زمینه، پاسخگوی مردم و نمایندگان آنها در مجلس باشند و مشکلات موجود را برای کاربران تشریح و اطلاع‌رسانی کنند.

عضو کميسيون صنايع و معادن در پايان خاطر نشان ساخت: همچنین در ارسال برخی از پیامک‌های گروهی نیز اختلالاتی ایجاد شده است که حتما اين موضوع در جلسه امروز کميسيون صنايع و معادن طرح و پيگيري خواهد شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.