سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کمترین زمان امور بانکی خود را با سرویس همبانک انجام دهید

همبانک یکی از سرویس های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD همراه اول بوده که توسط جیرنیگ و با مشارکت بانک ها، موسسات مالی و اعتباری کشور عملیاتی و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همبانک یکی از سرویس های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD همراه اول بوده با استفاده از این سرویس می توان از خدماتی نظیر استعلام موجودی حساب بانکی خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک استفاده نمود.

بنابراین گزارش سرویس همبانک بدون نیاز به نصب هر گونه نرم افزار بررسی تمام گوشی های تلفن همراه و فقط با شماره گیری یک کد USSD قابل استفاده است در حالی که سایر سامانه های بانکداری همراه، نیازمند گوشی هوشمند و نصب نرم افزار مخصوص و محدود به نوع گوشی بوده و از نظر امنیتی در سطح پایین تری قرار دارند.

این گزارش حاکی است استفاده از همبانک هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد تراکنش ها در این سرویس به صورت آنی انجام می شوند استفاده از این سرویس موجب می شود مشتریان در کمترین زمان ممکن امور بانکی خود را انجام دهند مشتریان همبانک در هر زمان و مکان حتی در خارج از ایران و بدون پرداخت هزینه رومینگ از خدمات بانک بهره مند می شود.

این گزارش می افزاید بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می تواند از طریق سرویس همبانک کلیه خدمات بانکی قابل ارائه در شعب خود را به مشتریانی که دارای سیم کارت همراه اول هستند ارائه دهند. /
گزارش از ریحانه جمشیدی

برچسب ها: امور ، بانکی ، مشتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.