سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماه آبان در معرض دید قرار گرفت

نمایش‌نامه‌های کودک و نوجوان در کتاب‌خانه‌ی مرجع

نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب نمایش‌نامه برای کودک و نوجوان در کتاب‌خانه مرجع کانون برپا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران   به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، در این نمایشگاه تعداد 48 عنوان از کتاب‌های نمایش‌نامه به زبان فارسی که در میان آن‌ها نمایش‌نامه‌هایی از قبیل پیراهن هزار یوسف، پهلوانان، کچل کفترباز، مهمان‌های ناخوانده و گنجشکک اشی‌مشی قرار دارد.
هم‌چنین در این نمایشگاه 4 نشریه به زبان لاتین و 2 نشریه به زبان فارسی نیز در زمینه نمایش‌نامه برای کودکان و نوجوانان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش بازدید از این نمایشگاه تا پایان آبان 92 همه روزه به جز پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8 تا 16 برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
کتاب‌خانه مرجع کانون در هر ماه مجموعه‌ای از منابع کتاب‌خانه‌ای خود را به صورت ویژه و با موضوع‌های مختلف معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان قرار می‌دهد.
بر اساس گزارش دیگری هم‌زمان با برپایی نمایشگاه‌های ماهیانه این کتاب‌خانه در نمایشگاه فصلی پاییز 92 نیز فریم‌هایی از آثار طراحی و صفحه‌آرایی 7 عنوان از کتاب‌های احمدرضا احمدی که توسط کورش پارسا‌نژاد طراحی شده  به نمایش گذاشته شده است. 
این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.