سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاع: برای تمرینات فشرده به کیش می رویم/ هدفمان حضور در فینال جام باشگاه های آسیاست

مربی تیم هندبال ثامن سبزوار گفت: برای آمادگی بهتر و تمرینات فشرده از امروز به اردوی کیش می رویم.

حمید شجاع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جام باشگاه های آسیا اواخر آبان در قطر برگزار خواهد شد و ما نیز تنها نماینده ایران در این رقابتها هستیم و برای آمادگی بهتر و حضوری قدرتمند و تمرینات فشرده یک اردوی یک هفته ای در کیش خواهیم داشت که امروز عازم این شهر مي شويم.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار  تصریح کرد: ما طی روزهای 14-15 آبان به قطر مي رويم تا با تیم های الریان و الجیش نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم.

شجاع در ادامه گفت: این دو تیم از بهترینهای قطر هستند که مدتی پیش در مسابقات جهانی حضور داشتند و الجیش تا مقام سومی و چهارمی نیز پیش آمد.

وی عنوان  کرد: سبزوار در مسابقات امسال با تیم های السد لبنان، الاهلی بحرین و لخویای قطر هم گروه هستیم تیم های قدرتمند هستند و بازیهای سختی خواهیم داشت.

شجاع افزود: تیم های السد لبنان و لخویای قطر از بازیکنان طراز اول دنیا استفاده می کنند در حقیقت می توان گفت که ما با تیم های اروپایی به رقابت خواهیم پرداخت.

وی تأکید کرد: تیم الاهلی بحرین نیز از بهترین های آسیاست با وجود این بازیکنان تیم مان از انگیزه بالایی برخوردارند و درصدد هستیم یک پای فینال باشیم.

شجاع اضافه کرد: خوشبختانه تیم هم اکنون به تمرینات خود می پردازد در شرایط خوبی به سر می بریم و مصدوم هم نداریم. 

مربی تیم ملی در خصوص آغاز تیم ملی بزرگسالان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات جام باشگاه ها یکی دو هفته بازیکنان استراحت خواهند کرد و سپس تمرینات تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا در بحرین آغاز خواهیم کرد.

شجاع اشاره کرد: خوشبختانه امسال بازیکنانی که در خارج بازی می کنند به تیم دعوت کرده ایم افرادی نظیر مسائلی ، استکی ها وایمان جمالی که اولین لژیونه هندبال ایران به حساب می آید وی به خاطر بازی های در این کشور بعداً به تیم ملی اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: مسابققات جام ملت های آسیا در سطح خیلی بالایی برگزار می شود متاسفانه اگر 3 تیم به عنوان تیم های برتر به مسابقات جهانی اعزام می شوند ما چهارم یا پنجم می شدیم اما در بازی های امسال می خواهیم خودی نشان دهیم ویکی از تیم های اعزامی به این رقابت ها باشیم .

شجاع گفت: کشورهای کره جنوبی که به مسابقات جهانی والمپیک رفته است ژاپن ، عربستان ، چین ، قطر جزء تیم های قدرتمند آسیا هستند ما هم بازیکنان خوبی در این زمینه داریم و حرف های زیادی که در آینده خواهیم زد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای ایستادن در جایگاه مناسب به این رقابت ها می رویم وامیدوارم بدون مشکل خاصی این اهداف است پیدا کنیم و هندبال ایران دفاع کنیم.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.