سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه هاي تبديل ايده به ثروت

" ثروت آفرينان " عنوان يك برنامه تركيبي از گروه دانش و اقتصاد شبكه تهران است كه اكنون در مرحله توليد قرار دارد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، عبدالله عبدي تهيه كننده برنامه "ثروت آفرينان" در توضيح ساختار اين برنامه گفت: اين برنامه در 30 قسمت 40 دقيقه‌اي با رويكرد تجاري سازي ايده مخترعان و مبتكران در ساختار مستند تركيبي توليد مي‌شود.
 
اين برنامه با هدف حمايت از مخترعان و مبتكران جواني كه با فضاي بازار سرمايه و تجاري كردن محصول خود آشنا شوند به روي آنتن مي‌رود.
 
تهيه برنامه" ثروت آفرينان " در توضيح آيتم‌هاي اين برنامه گفت: معرفي كوتاه از صاحبان سرمايه، معرفي كوتاه از مخترعان و مبتكران، ارزيابي و تاييد ايده و.. از بخش‌هاي اين برنامه است كه دو مجري يكي در نقش رواي و ديگري اجراي برنامه را برعهده دارد.
 
تهيه كننده برنامه "ثروت آفرينان" تصريح كرد: سامانه پيامكي برنامه به شماره 10000563 راه اندازي شده است و مخاطبان مي‌توانند با اين شماره پيامك با ما ارتباط و با معرفي مخترعان و سرمايه‌گذاران نقش مهمي را در اين برنامه ايفا كنند.
 
همچنين با توجه به موضوع برنامه كه تبديل ايده به ثروت ( سرمايه گذاري روي ايده ها و اختراعات) است، شركت كنند.
 
علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به نشاني پست الكترونيك برنامه   sarvat@irib.ir ارسال كنند.
 
يكي از ديگر راه‌هاي ارتباطي ما از طريق صفحه "ثروت آفرينان" در باشگاه مخاطبان شبكه تهرا ن به نشاني club.tv5.ir است كه مي‌توانند نظرها و پيشنهادهاي خود را با ما درميان بگذارند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.