سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانوگابرا: فشار بازی روی ما بیشتر از ایران است

سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ ساله‌های نیجریه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار ایران و نیجریه شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مانو گابرا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل تیم ملی زیر 17 سال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امارات ابتدا درباره ایران اظهار داشت: ایران در این دوره از مسابقات شگفتی‌ساز شده و توانست آرژانتین را متوقف کند. مطمئنا آنها حریف آسانی نیستند و ما این مسابقه را دست کم نمی‌گیریم چون اگر ایران را دست کم بگیریم به سرنوشت آرژانتین در بازی اول گرفتار می شویم.

وی ادامه داد: ما آفریقایی بسیار سختکوش هستیم و همه می‌دانند در رشته‌های مختلف در رده جهانی چه انگیزه هایی داریم.  بازیکنان ما می‌خواهند نشان دهند راه پیروزی مقابل ایران را بلدند و به خوبی می‌دانیم که ایران تا چه اندازه بازیکنان تکنیکی و حرفه‌ای دارد و از چه روشهایی برای بازی استفاده می کند.ما توانسته ایم  3 بار قهرمان جام جهانی شویم و چند نایب قهرمانی داریم. چشم ملت نیجریه به ما است و برای شادی آنها هر کاری می‌کنیم در نیجریه همه طرفدار تیم ملی نوجوانان شان هستند چون می دانند که ما برایشان جام قهرمانی را می بریم. ما می‌دانیم شانس دیگری وجود ندارد و یک اشتباه می‌تواند باعث سقوط ما و خداحافظی از جام جهانی امسال باشد. آن وقت باید به خانه‌هایمان برگردیم، بنابراین به بازیکنانم تاکید کردم که حق هیچ گونه اشتباهی ندارند و اگر جدی نباشند، نمی‌توانیم در این مسابقه پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال نیجریه در مورد اینکه فکر می‌کند ایران به خاطر تعداد گلهایی که این تیم در مرحله مقدماتی زده است از آنها ترسیده است، خاطرنشان کرد: ما در بازی اول 6 گل به قهرمان دوره قبل زدیم اما می‌دانیم که بازیکنانی که با مکزیک قهرمان جهان شدند الان در تیم جوانان مکزیک بازی می کنند. بازیکنان رده سنی نوجوانان این تیم همانند سایر تیم‌ها کاملا تغییر کرده و هیچ کدام از این بازیکنان در این تیم نیستند. حتی ما در دوره قبل حضور نداشتیم، درست است در رده نوجوانان سوابق اهمیت زیادی دارد اما مهم‌ترین مسئله عملکرد تیم‌ها درون زمین است. فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و مطمئنا فشاری که روی ما و بازیکنانمان قرار دارد بیشتر از ایران است چرا که همه ما را به عنوان یک تیم تاریخ‌ساز با سابقه قهرمانی می‌شناسند، چاره‌ای جز برد نداریم و این دیدار هم مسابقه‌ای است که تساوی ندارد و هم ما و هم ایران باید بازی ببریم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.