سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بخشی از سیاست‎زدگی امروز مانع دیده شدن چهره ها در جامعه پزشکی شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخشی از سیاست ‎زدگی امروز مانع دیده شدن چهره های مانند قریب شده است و می ‎توان گفت که در معرفی این چهره‌‏ ها نا توانیم و نتوانسته‌‏ ایم الگوهایمان را درست معرفی کنیم.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امروز باید فرهنگ تکریم در جامعه نهادینه شود و بپذیریم که در معرفی چهره‌‏ های پزشکی نا توانیم.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز قدرشناسی و اخلاق رو به افول است که البته یک بخشی از آن مربوط به جهانی شدن می‏‌ شود و بخشی نیز مربوط به خود ماست که به فرزندانمان آن‏ طور که شایسته است، فرهنگ تکریم را آموزش نداده ایم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: اینکه خدمت فردی را ارج نهیم، ارزنده است؛ در این سال ها هر چه پیش آمدیم، کمتر در سطح کلان جامعه و دولت شاهد تقدیر بودهایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: کسانی که عمر و جوانی خود را صرف اعتلای کشور، مردم، دانش و تربیت می کنند، آن‏طور که شایسته و بایسته است، مورد تشویق قرار نمی گیرند.

وی ادامه داد: خداوند فرموده است که شکر به جای آورید تا زیادی نعمت حاصل شود و ما هر چه قدرشناس افرادی باشیم که به کشور، جامعه و مردم خدمت می کنند، این افراد تکثیر می شوند و همه جامعه می توانند از برکات حضور آنان بهره مند شوند.

قاضی ‌‏زاده‌‏هاشمی اضافه کرد: اگر ما در رو به رو از این افراد تکریم می کنیم، باید در خفا نیز قدرشناس این افراد باشیم و امیدواریم این سنت حسنه دوباره شکوفا شود؛ چرا که امروز ما به آن واقعاً محتاج هستیم./س


برچسب ها: سیاست ، چهرها ، پزشکی ، تکریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.