سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز "دوشنبه 6 آبان ماه 92"؛

"بارش"ها در شرق و شمال شرق کشور محدود می شود/ "تهران"، "رگبار و رعد و برق"

فردابارش ها محدود به شمال شرق و شرق کشور خواهد شد و این سامانه از اواخر وقت این روز از کشور خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز "دوشنبه 6 آبان ماه 92" اعلام شد،براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز در استان های واقع در جنوب غرب، دامنه های مرکزی و شمالی زاگرس، دامنه های البرز، مرکز، سواحل دریای خزر و بتدریج شمال شرق و شرق بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع بصورت برف خواهد بود.

براساس این گزارش، فردا بارش ها محدود به شمال شرق و شرق کشور خواهد شد و این سامانه از اواخر وقت این روز از کشور خارج خواهد شد وتا روز پنجشنبه جوی آرام بر کشور حاکم خواهد بود.



لازم به ذکر است، سامانه بارشی دیگری از روز پنجشنبه وارد کشور می شود که در این روز جنوب غرب، بتدریج غرب و در روز های جمعه و شنبه نیمه غربی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری ودر بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و اوایل شب وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 21 درجه و در کمترین حالت به 10 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 19 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.