سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الثوره: سوریه متعهد بوده و متعهد هست

بحران سوریه نتایج مسلمی به بار آورده است، کمترین آن اینکه حکومت سوریه تلاش کرد بحران سیاسی را پایان دهد ولی طرف های معارض به گروه های خارجی متوسل شدند تا سوریه را با همه ارزش ها نابود کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري الثوره، این چیز جدیدی نیست در طول تاریخ نیز چنین بوده است که سوریه هرگاه تعهد کند به تعهد خود عمل خواهد کرد.

گزارش سازمان منع گسترش سلاح شیمیایی که تاکید کرد سوریه برنامه شیمیایی خود را تحویل سازمان ملل داده حاکی از همین مساله است و نیازی به تصدیق یا شهادت کس دیگری نیست بلکه گزارش سازمان ملل خود بزرگترین نشانه برصداقت و حسن نیت سوریه است و اینکه تلاش کرد بحران سیاسی را پایان دهد و پیوستنش به معاهده سازمان ملل و تحویل سلاح شیمیایی خود گوشه ای از این رغبت و تلاشش را نشان می دهد.

سوریه متعهد بوده و متعهد هست. اما دیگران در این بحران چه کار کردند؟ کسی که گروه های تروریستی را حمایت می کند، آموزش می دهد و به آنان پناه می دهد، چه کرده است؟ باید تاکید کرد که تصمیم 2118 به همه تکلیف می کند که تلاششان را انجام دهند و به وظایف خود عمل کنند و دست از حمایت ترویست ها بردارند.

همه می دانند که حامیان تروریست ها به وظایف خود عمل نکردند بلکه برعکس در برگزاری کنفرانس بین المللی در ژنو هم مانع تراشی می کنند و می خواهند و چوب در لای چرخ دستگاه اخضر ابراهیمی می گذارند و این چیزی بود که رئیس شورای امور بین المللی، الکسی پوکشف در مجلس دومای روسیه تاکید کرد که طرف های بیگانه حامی معارضین سوریه کسانی هستند که برای شکست ژنو تلاش می کنند.

برچسب ها: سوریه ، تروریست ، جنگ ، الثوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.