سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش بازیافت به بیش از 85 هزار نفر شهروندان شمال غرب پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری منطقۀ 2 از آموزش 85 هزار و 797 نفر از شهروندان منطقه از آموزش های بازیافت از ابتدای سال جاری خبر داد.

علم الهدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مدارس ، مهد کودکها،‌ سطح محلات، مجتمع های مسکونی، مراکز بهداشتی درمانی گروه  های مخاطب آموزش بازیافت در سطح منطقه بوده اند که هر گروه متناسب با سن و موقعیت اجتماعی خود از آموزش های ویژه ای در  حوزۀ مدیریت پسماند برخوردار شده اند.

وی افزود: هر شهروند به طور متوسط 15 دقیقه دیده و اصلاح الگوی مصرف و بازیافت، کاهش پسماند و بازیافت، کاهش پسماند های خطرناک از  جملۀ آنها در این مدت بوده است.

وی در خصوص کاهش پسماند های خطرناک تصریح کرد: طرح تعویض باتری های کهنه با باتری های نو با همکاری موسسه های فعال در محیط زیست در غرفه های سطح منطقه و روز دو شنبه 6 آبان ماه در پارک شهر آرا به صورت گسترده انجام می شود.

وی در ادامه بیان داشت: این طرح به منظور پاک ساختن زمین از پسماندهای خطرناک صورت می گیرد. مخزن گذاری به صورت گسترده درسطح منطقه، نصب مخازن دو قلو برای مجتمع های مسکونی، اداری و اجرای ماده 16 قانون مدیریت اصناف، طرح های بازیافت در مدارس منطقه از جمله مواردی بود که رئیس ادارۀ بازیافت به آنها اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری مردمی، افزایش سطح آگاهی عمومی از طریق ارائه آموزش در این  حوزه در حفظ و پاکیزگی و مدیریت پسماند شهری  و بهبود فضای محیط زیست بسیار موثر خواهد بود./ف

برچسب ها: خطرناک ، غرفه ، مخازن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.