سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم شهردار پایتخت؛

طلوعی و حسینی شهرداران مناطق8 و 9 شدند

صبح امروز محمدباقر قالیباف با تقدیر از زحمات شادالویی و سلطانی؛ طلوعی و حسینی را به ترتیب به عنوان شهرداران مناطق 8 و9 معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 8 که در تالار اجتماعات ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار شد، از زحمات محمدمهدی شادالویی، شهردار منطقه 8 تقدیر و با حکم شهردار تهران طلوعی جانشین وی شد.
طلوعی که از مردان دوران دفاع مقدس است، پیش از این به مدت چهار سال و چهار ماه شهردار منطقه5 بوده و شادالویی چندی قبل با حکم شهردار تهران در منطقه11 فعالیت خود را در مسند شهردار این منطقه ادامه خواهد داد.
محمدمهدی شادالویی متولد سال 1342 و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی است و ازجمله مهم ترین سوابق شادالویی می توان به تصدی مسئولیت معاونت عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و جانبازان استان تهران، عضویت در کمیته تدوین آئین نامه و قوانین مناسب سازی محیط شهری برای معلولین و جانبازان، ریاست فنی مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، عضویت در کمیته تدوین طرح جامع مسکن ایثارگران و معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران اشاره کرد.
همچنین امروز در شهرداری منطقه 9 نیز مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد که طی آن حسینی جانشین سلطانی شد.
 
براساس این گزارش حسینی سابق بر این قائم مقام شهردار منطقه6 بوده است.
برچسب ها: زحمات ، تقدیر ، شهردار ، تهران ، طلوعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.