سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

با هدف بررسی عملکرد کمیته های ذیل ستاد؛ شورای سیاستگذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی برگزار شد

جانشین رییس شورای سیاستگذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی بر لزوم افزایش فعالیت ها و تقویت بُعد تخصصی دبیرخانه ی این ستاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛محمدحسن واحدی در جلسه ی شورای سیاستگذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که با هدف بررسی عملکرد کمیته های چهارگانه ی ذیل آن برگزار شد؛ افزود: برای تحقق این مهم بایستی از طریق برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور کارشناسان و متولیان این حوزه تخصص های مورد نیاز و بخش هایی از دبیرخانه که نیاز به تقویت دارند شناسایی و همراه با ارایه ی راهکار در جلسه ی آینده ی شورا ارایه شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ رویکرد مردمی فعالیت های ستاد اظهار داشت: جلسات شورا و کمیته های آن صرفا باید با هدف ساماندهی، جهت دهی و افزایش اثربخشی کمک های خالصانه ی مردم برای خدمت به ساحت مقدس ائمه ی اطهار (ع) صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به نزدیک بودن ایام محرم و صفر اشاره و تاکید کرد: از صدا و سیمای استان انتظار می رود با تولید آثار هنری فاخر و پخش آن به صورت منظم، در جهت افزایش آگاهی، حساس سازی مردم و اطلاع رسانی اقدامات ستاد اهتمام ورزد.

وی ادامه داد: اعضای کمیته ی اطلاع رسانی و دستگاه های دارای مخاطب عام مانند تبلیغات اسلامی باید تلاش خود را در جهت استفاده ی حداکثری از فرصت این ایام برای جلب مشارکت های مردم و تحقق اهداف ستاد مصروف دارند.

واحدی با اشاره به پروژه ی صحن امام رضا (ع) در حرمین کاظمین که اجرای تمام فازهای آن به ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی واگذار شده است؛ تاکید کرد: فاز اول این پروژه به اتمام رسیده است و برآورد مالی، امکانات و مصالح و نیروی انسانی مورد نیاز پس از ارایه ی نقشه های اجرایی پروژه از سوی کمیته فنی با هدف بهره گیری از کمک های مردم ولایت مدار و متدین استان اطلاع رسانی خواهد شد.

جعفر دهنوی رییس ستاد بازسازی عالیات خراسان رضوی نیز در این جلسه به مشارکت ستاد استان در اجرای پروژه های متعدد حرم ائمه ی اطهار (ع) در کشور عراق اشاره کرد و گفت: پیشرفت 30 درصدی پروژه ی مطلاکردن ایوان باب المراد در کاظمین، ساخت مضجع حبیب بن مظاهر صحابی امام حسین (ع) و پیشرفت 80 درصدی صحن حضرت زهرا (ع) در حرم امیرالمؤمنین (ع) از جمله افتخاراتی ست که به مدد همراهی مردم استان حاصل شده است.

وی از اتمام فرآیند بازسازی گنبد حرم امام هادی (ع) خبر داد و افزود: هرچند دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای تبدیل سامرا به بقیعی دیگر مصروف داشتند؛ اما برنامه ریزی برای بازسازی حرم و رونمایی از این گنبد که در آینده ی نزدیک رونمایی خواهد شد؛ به مثابه پاسخی دندان شکن به نقشه های شوم آنان خواهد بود.

گفتنی ست در این جلسه معاون برنامه ریزی و اشتغال، مدیران کل روابط عمومی، زنان و خانواده و فنی استانداری خراسان رضوی به ترتیب گزارش عملکرد کمیته های مالی و برنامه ریزی، اطلاع رسانی، زنان و فنی را ارایه کردند.  ش ک


برچسب ها: جانشین ، رییس ، شورای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.