سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جوج کلونی" مغلوب یک پیرمرد شد + تصاویر

فیلم " پدربزرگ بد" در اولین هفته اکران خود درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی.

فیلم " پدربزرگ بد" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 32 میلیون دلار درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: جف ترماین

نویسندگان: فکس باهر و اپیک جونز

بازیگران: جانی ناکسویل، جکسون نیکول و گریگ هریس

خلاصه داستان: ایروین زیسمن با سن 86 سال تصمیم میگیرد تا سفری را به سرتاسر ایالات متحده تجربه کند؛ آن هم به همراه نوه 8 ساله اش به نام بیلی!

فیلم " جاذبه" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 20.3 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 200 میلیون دلار رساند و دررتبه دوم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: آلفونسو کارون

نویسندگان: آلفونسو کارون و خوناس کوارون

بازیگران: جورج کلونی، ساندرا بولاک، اِد هریس

خلاصه داستان: یک مهندس پزشک و یک فضانورد در حین انجام ماموریت در شاتل فضایی دچار سانحه می شوند و اکنون باید برای زنده ماندن و حل مشکلات تلاش کنند اما...

فیلم " کاپتان فلیپس" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 11.8 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 70.1 میلیون دلار رساند و دررتبه سوم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: پل گرین گراس

نویسندگان: بیلی ری و ریچارد فیلیپس

بازیگر: تام هنکس

خلاصه داستان: داستان این فیلم واقعی براساس اتفاقاتی است که چهار سال پیش در آفریقا رخ داد و طی آن دزدان دریایی سومالی موفق به گروگان گرفتن فرمانده کشتی آمریکایی به نام ریچارد فیلیپس به مدت 4 روز شدند.

فیلم " مشاور" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8 میلیون دلار دررتبه چهارم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: ریدلی اسکات

نویسنده: کورمک مک کارتی

بازیگران: مایکل فسبندر، برد پیت و پنه لوپه کروز

خلاصه داستان: یک وکیل با سابقه و بسیار زرنگ برای دستیابی به ثروتی هنگفت، درگیر موضوع خرید و فروش مواد مخدر می شود اما...

انیمشن" ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 " در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 101 میلیون دلار رساند و دررتبه پنجم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: کودی کامرون و کریس پیرن

نویسنده: جودی بارت و رون بارت

صداپیشگان: بیل هدر، آنا فاریس، نیل پاتریک هریس...

خلاصه داستان: فلینت لاکوود سرانجام موفق می شود تا خود را به عنوان یک مخترع نابغه مطرح کند و در شرکت لایوکورپ که جمی از بهترین مخترعان دنیا در آن مشغول به کار هستند، فعالیت کند. اما درست در زمانی که فلینت از وضعیت خود بسیار راضی به نظر می رسد ، خبر می رسد که اختراع عجیب او که آب را به غذا تبدیل می کرد، کماکان فعالیت می کند و در حال تبدیل جانورانی جهش یافته به غذا است که ...

فیلم " کری" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.9 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 26 میلیون دلار رساند و دررتبه ششم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: کیمبرلی پیرس

نویسندگان: لارنس دی.کوهن و روبرتو آگوِر سیکاسا

بازیگران: کاوئه کریس مورتز و جولیان مور...

خلاصه داستان: کری دختر نوجوانی هست که علی رغم میل مادرش که فردی به شدت مذهبی است، قصد دارد به جشن رقصی که تامی روس ترتیب داده برود. اما رفتن او به این مجلس و دوری از مادرش، باعث میشود تا وی به توانایی حرکت اجسام به وسیله ذهنش پی ببرد که ...

فیلم " نقشه فرار" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.34 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 17.4 میلیون دلار رساند و دررتبه هفتم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: میکائیل هّوستروم

نویسندگان: مایلز چپمن و جیسون کِلِر

بازیگران: سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر و 50سنت...

خلاصه داستان: وقتی که یک متخصص پیدا کردن رخنه های امنیتی در زندان ها متوجه می شود که در آخرین ماموریتش در مخوف ترین زندان دنیا، واقعاً زندانی شده ، تصمیم به فرار از آنجا با تکیه بر توانایی هایش می شود و...

فیلم " دوازده سال بردگی" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.15 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 3.41 میلیون دلار رساند و دررتبه هشتم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: استیو مکویین

نویسنده: جان ریدلی

بازیگران: مایکل فسبیندر، برد پیت ، چیوتل عیوفل...

خلاصه داستان: " 12 سال برده بودن" که براساس سرنوشت واقعی سالومون نورتاپ ساخته شده، داستان مرد سیاه پوستی را روایت می کند که در شهر واشینگتن دزدیده شده و به عنوان برده فروخته می شود و به مدت 12 سال در یک مزرعه مشغول به کار می شود تا اینکه...

فیلم " حرف بسه" در ششمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 1.55 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 13 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت..

گارگردان: نيکول هولفسنر

نویسنده: نيکول هولفسنر

بازیگران:جیمز گاندولفینی، کاترین کینر، جولیا لوئیز- دریفوس...

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره زنیست که مطلقه است و سعی دارد چیزهایی را به مرد مورد علاقه اش بیاموزد.

فیلم " زندانیان" در ششمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 1.06 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 59.1 میلیون دلار رساند و دررتبه دهم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: دنیس ویلنیو

نویسنده: آرون گازینوفسکی

بازیگران: هیو جکمن، جک جلینهال ، ویولا دیویس...

خلاصه داستان: بعد از اینکه دختر و دوست دوور کلر گم میشوند او به عنوان یک پلیس امور را در دست میگیرد. اما چقدر این پدر ناامید میتواند در حفاظت از خانواده اش موفق باشد؟


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.