سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

برگزاری همایش علوم زمين در گيلان

نخستين همايش علوم زمين و نقش معدن و صنايع معدنی در توسعه اقتصادی گيلان روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهيجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، رييس مركز پژوهش‌های زمين ‌شناسی و اكتشافی گيلان گفت : در اين همايش دو روزه موضوع های زمين ‌شناسی اقتصادی ، زيست ‌محيطی ، پزشكی ، توسعه پايدار ، ژئو توريسم ، توسعه بخش معدن و صنايع معدنی ، مديريت منابع و ارتقای بهره ‌وری در معادن و صنايع وابسته ، مزيت‌های سرمايه‌گذاری در معادن و مخاطرات زمين و مديريت بحران در استان گيلان بررسی می شود .

پانته آ گياهچی افزود : سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و نظام مهندسی معدن استان گيلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهيجان با مركز پژوهش های زمين شناسی و اكتشافی گيلان در برگزاری اين همايش مشاركت دارند .

وی خاطر نشان کرد : علاقه مندان می توانند تا 20 آبان مقالات خود را به آدرس دبیرخانه همایش به نشانی اینترنتیwww.guilangmc.ir ارسال کنند.
مركز پژوهش های زمين شناسی و اكتشافی گيلان با هدف توليد اطلاعات پايه زمين شناسی در قالب نقشه و گزارش در سطح استان گيلان در بندرانزلی تاسيس شد و انجام مطالعات زمين شناسی اكتشافی و شناسايی منابع و ذخاير معدنی با استفاده از دانش فنی روز را دنبال می كند.
برچسب ها: همایش ، علوم ، زمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.