سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

جزئیات جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/ وزارت کشور دید مثبتی به احیای خانه احزاب دارد

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به وضعیت خانه احزاب و نتیجه مذاکرات شورای هماهنگی با وزارت کشور، گفت: "سید کاظم میرولد" معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور، دید مثبتی به احیای خانه احزاب دارد.

"حسین کمالی" رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب گذشته شورا، اظهار داشت: تصویب آئین‌نامه و نحوه همکاری احزاب اصلاح طلب در دستور کار جلسه قرار داشت و در نهایت چند ماده از آئین‌نامه همکاری به تصویب رسید.
 
وی افزود: اخبار روز سیاسی به خصوص وضعیت وزرای معرفی شده به مجلس شورای اسلامی و خالی ماندن صندلی وزارت ورزش و جوانان مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
 
دبیرکل حزب اسلامی کار ادامه داد: کمیته سیاسی شورای هماهنگی گزارشی از بررسی‌های خود در مورد روز 13 آبان و همچنین برنامه مدون و تنظیم‌شده‌ 6 ماه آینده شورا هماهنگی را به شورای مرکزی ارائه داد، برنامه تنظیم شده کمیته سیاسی در جلسه آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
کمالی با اشاره به وضعیت خانه احزاب و نتیجه مذاکرات شورای هماهنگی با وزارت کشور، تصریح کرد: "سید کاظم میرولد" معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور، دید مثبتی به احیای خانه احزاب دارند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان به اشاره به برگزاری کنگره خانه احزاب، خاطرنشان کرد: در مورد برگزاری کنگره هنوز تصمیم اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.