سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا زمانيكه صنعتي سازي it شكل نگيرد؛

ايجاد "شهرك هاي it" تاثير گذار نيست

رئيس كانون دفاتر پيخشوان دولت با اشاره به اينكه اگر زمينه مبادله و صنعتي سازي در فناوري اطلاعات شكل نگيرد ايجاد شهرك هاي ict خيلي تاثير گذار نخواهد بود گفت:‌ چنانچه مسئولان براي مناطق ايجاد شده برنامه ريزي كنند زمينه فعالت براي متخصصان ايجاد خواهد شد.

علي فلاح حقيقي در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه اگر مسئولان كمي تمركز بر روي مناطق ايجاد شده ict در كشور داشته باشند اظهار داشت: با اختصاص امتيازات ويژه به افرادي كه در اين مجموعه ها كار مي كنند مي توان ظرفيت هاي بيشتري را براي فعاليت ترغيب نمود.

وي با اشاره به اينكه امكاني ميخواهيم تا يك شهروند it برايش فضاي زندگي فراهم شود گفت:‌ايجاد مناطق جديد ict در كنار مراكز دانشگاهي بايد با برنامه ريزي تمركز پيدا كند تا بتوانيم يك مجموعه شهروندي it را در آنجا محقق كرده و متخصصان بتوانند از امكانات شهروندي در آن حوزه بهره مند شوند.

وي تصريح كرد: با دادن امكانات رفاهي و امتياز ويژه زمينه پويايي و استقرار متخصصان فراهم شده و خدمات ارزش افزوده و صادرات فراهم مي شود.

رئيس كانون دفاتر پيشخوان دولت خاطر نشان ساخت: تا حدود زيادي از باب زير ساختي و برنامه ريزي ابزارهاي لازم را داريم اما مديريت واحد براي ساماندهي اين حوزه نداريم./ح

انتهاي پيام/

برچسب ها: شهرک ، فناوری ، زیرساخت ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.