سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسانه ملی در سه جبهه رسانه ای مبارزه می کند

پژوهشگر سیاسی کشورمان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه ملی هم اکنون در سه جبهه رسانه ای در قالب ماهواره ای و سایبری و همچنین نگاه تخریبی سینمای هالیوود به فرهنگ ایران زمین رقابت و مبارزه می کند .

دکتر حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:دشمن در قالب استکبار جهانی در جبهه جنگ نرم به سمت فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی ما و در ضلع دوم این مبارزه می خواهد با جنگ فرقه ای ساختار اسلام را در دنیا از طریق ابزار رسانه ای و سایبری تخریب کند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به نبرد رسانه ملی در سه جبهه رسانه ای تصریح کرد :صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه ملی هم اکنون در سه جبهه رسانه ای در قالب ماهواره ای و سایبری و همچنین نگاه تخریبی سینمای هالیوود به فرهنگ ایران زمین رقابت و مبارزه می کند .

پژوهشگر سیاسی کشورمان با تاکید بر حرکت سینماگران هالیوودی در جهت تحقق اهداف حامیان صهیونیستی خود اضافه کرد :ما در سینمای هالیوود شاهد ساخت فیلم ها و سریال هایی هستیم که فیلمسازان به محوریت حامیان صهیونیستی خود این آثار را در جریان تحقق اهداف آنها می سازند .

حسن عباسی در خاتمه اظهارداشت :رسانه ملی تا کنون توانسته به خوبی در مقابل این اقدامالت مقاومت کند ولی برای ادامه این راه نیازمند حمایت های همه جانبه است تا این فعالیت ها در فضایی وسیع تر صورت گیرد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.