سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شبکه های بین المللی تلویزیون مثلث رسانه ای نشر بیداری اسلامی هستند

پژوهشگر سیاسی کشورمان گفت: شبکه های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مثلث رسانه ای را در بیان و نشر بیداری اسلامی در دنیا تشکیل داده اند .

دکتر حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش شبکه های بین المللی رسانه ملی در نشر بیداری اسلامی به دنیا به ویژه ملت های اسلامی گفت:شبکه های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مثلث رسانه ای را در بیان و نشر بیداری اسلامی در دنیا تشکیل داده اند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که و سرچشمه بیداری اسلامی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است تصریح کرد :بیداری اسلامی موجی خروشان و در برگیرنده بیشتر کشور های اسلامی و آزادی خواه در جهان است و سرچشمه بیداری اسلامی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

پژوهشگر سیاسی کشورمان با تاکید بر موفقیت رسانه ملی در برابراقدامات رسانه های غربی علیه ایران اضافه کرد:در شرایط فعلی دشمن در جبهه جنگ نرم در قالب رسانه های غربی و هدایت شونده از سوی صهیونیست به دنبال باور سازی های غلط علیه ایران هستند و از این راه می خواهند پایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کنند .

عباسی در خاتمه اظهارداشت :رسانه ملی به ویژه در بعد بین المللی توانسته در برابر این مسئله با انجام برنامه های درست و کارشناسی موفق باشدو نگذارد که دشمن در این راه به هدف شوم خود دست پیدا کند ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.