سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

امام خمینی (ره) اسباب اقتدار ایران را فراهم کردند

امام جمعه موقت رودهن گفت: امام خمینی (ره) در دوران مبارزه خوب با طاغوت همیشه در مورد اقدامات رژیم ستم شاهی هشدارهای لازم را به مردم می دادند ایشان با خلق انقلاب اسلامی با حمایت های مردم اسباب عزت و اقتدار ایران را در دنیا فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش امام خمینی (ره) در عظمت دادن و اقتدار به ایران اسلامی گفت:حضرت امام خمینی (ره) نه تنها در سال 57بلکه در سالهایی مانند دهه 40 هم فعالیت های خود را در زمینه مبارزه با رژیم ستم شاهی در نقش یک روحانی مبارز به خوبی انجام دادند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همیشه در ادوار مختلف بر علیه اقداتی که رژیم طاغوت با برقراری ارتباط با استکبار جهانی به عنوان موضوعات تخریبی جایگاه کشور و ملت ایران در دنیا مانند ثبت قانون کاپیتولاسیون در مجلس آن وقت با انجام سخنرانی های مختلف در حوزه علمیه قم واکنش خود را نسبت به این اقدامات نشان می دادند .

امام جمعه موقت رودهن با تاکید بر جمله زیبای امام خمینی (ره) در مقابل پذیرش قانون کاپیتولاسیون در مجلس آن وقت با بردن این قانون توسط حسن علی منصور به مجلس اضافه کرد :امام خمینی (ره) برعلیه قانون کاپیتولاسیون گفت"این قانون باعث پایکوپ شدن عزت ما شد و عظمت ما از دست رفت ".

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی در خاتمه اظهارداشت :امام خمینی (ره) در دوران مبارزه خوب با طاغوت همیشه در مورد اقدامات رژیم ستم شاهی هشدارهای لازم را به مردم در مورد پیامد های منفی این نوع اقدامات در کشور می دادند ایشان با خلق انقلاب اسلامی با حمایت های مردم اسباب عزت و اقتدار ایران را در دنیا فراهم کردند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.