سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرود:

56 شرکت کننده در مسابقات قهرمانی صف آرایی می کنند/ جدال فلوریست ها برای تصاحب سکوی قهرمانی

نائب رئیس بانوان فدراسیون شمشیر بازي در خصوص بر پایی مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان گفت: امروز مسابقات قهرمانی بزرگسالان در رشته فلوره با 56 شرکت کننده از استان های کشورمان درحال برگزاری است.

شهناز کرود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته نیز شمشیر بازان کشورمان در اسلحه فلوره در بخش انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند. در ادامه این رقابتها امروز نیز با مجموع 56 شرکت کننده از استان های کشور شمشیر بازان دختر در بخش تیمی به مصاف هم می روند.

 نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی بانوان تصریح کرد: در مسابقات انفرادی اسلحه فلوره، مطهره محسنی به مقام  نخست این رقابتها دست یافت.
نگین کافی از یزد نیز به مقام دوم  و الهه قهرمانی از آذربایجان غربی و مریم وهابی مشترکاً به عنوان سومی این مسابقات نائل شدند.

کرود تاکید کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در قالب 8 جدول به مصاف هم خواهند رفت. 4 تیم نیز امروز توانستند جواز یک مرحله فینال را به دست آورند. استان های آذربایجان غربی، تهران، یزدو توابع استان تهران از فینالیست ها ی این دوره از مسابقات محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: قرار است نفرات بر تر مسابقات در انتخابی تیم ملی شر کت کنند و به مسابقات آسیایی اعزام شوند.

گفتنی است: این دوره از مسابقات به میزبانی استان تهران در سالن شهید کلاهدوز پیگیری می شود که قوانین و مقررات آن طبق استاندارد فدراسیون جهانی شمشیر بازی است.

پايان متن/مح

برچسب ها: رقابتها ، قهرمانی ، وهابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.