سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به هفته نامه های جهان در شبکه سحر

مخاطبان اردوزبان شبکه سحر هر هفته با برنامه "نگاهی به هفته نامه های جهان" اخبار و تحلیل های تعدادی از هفته نامه ها را مرور می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، هدایت اله طاهرزاده تهیه کننده برنامه "نگاهی به هفته نامه های جهان" با اشاره به بررسی 5 هفته نامه در هر قسمت از این برنامه گفت: در هر برنامه یک هفته نامه عربی با محوریت مسایل خاورمیانه، یک هفته نامه انگلیسی با محوریت مسائل آمریکا و اروپا، یک هفته نامه فرانسوی با محوریت مسائل فرانسه و کشورهای آفریقایی حوزه تسلط آن و دو هفته اردوزبان با محوریت مسائل و موضوعات شبه قاره بویژه هند و پاکستان مورد بررسی قرار می گیرد. 

وی از تحلیل کامل 5 موضوع و خبر مهم دنیا شامل بیان مقدمه، شرح و تفسیر و جمع بندی و نتیجه گیری در قالب تصویر- نریشن در هر برنامه نیز خبر داد و افزود: "کاریکاتور هفته" از دیگر آیتم های برنامه است که طی آن 5 کاریکاتور مرتبط با موضوعات مطرح شده نمایش داده می شود.  
طاهرزاده "بررسی سایت های اردوزبان" را آیتم دیگر برنامه "نگاهی به هفته نامه های جهان" عنوان و خاطرنشان کرد: در بخش دیگر این برنامه، عکس های خبری از حاشیه ها و اتفاقات جالب و جذاب رخ داده در مراسم و رویدادهای مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به نمایش درمی آید. 

"نگاهی به هفته نامه های جهان" به سردبیری قمر عباس و هدایت اله طاهرزاده، جمعه هر هفته ساعت 14:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از سیمای اردو پخش می شود. 

سید حسن عباس، قمر عباس، زهرا زیدی و ناهید انوری گویندگی متن این برنامه را بر عهده دارند و زهرا زیدی (ویراستار)، شیرین بانو معراج (مباشر تهیه)، محسن ترابی و مهری کیانی دهکردی (صدابردار)، مریم نظریان (گرافیست) و حمیدرضا حاجی خانیان (تدوینگر) سایر عوامل تهیه و تولید آن به شمار می روند.  
  
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احسان علیخانی
۰۹:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام به همه شما خوبان من اتفاقی این سایت ودیدم برای همتون ارزوی روزهای خوب میکنم راستی اقای حاجی خانیان فرزندبزگوارشونو میشناسم وبه بنده خیلی لطف دارن یاعلی.