سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

شرايط مناسب "آلاينده هاي جوي" در تهران/ارتفاعات استان "تهران" سفيد پوش شد

اصغري گفت: ميزان آلاينده هاي جوي در تهران در شرايط مناسبي قرار دارد و طي دو روز آينده شرايط به همين شکل ادامه خواهد داشت.

اصغري کارشناس هواشناسي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت آب و هواي کشور اظهار داشت: از اواخر امروز در شمال غرب کشور از مقدار بارش ها کاسته می شود و در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، برخی مناطق غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش ها به تناوب تا فردا ادامه خواهد داشت.

وي افزود: امروز ارتفاعات و مناطق سردسير تهران سفيد پوش شد و بارش ها  در ادامه وقت امروز و فردا ادامه خواهد داشت اما از روز سه شنبه از ميزان بارش ها در کشور کاسته شده و همچنين  سامانه بارشي از سمت شمال شرق کشور خارج مي شود و طي روز هاي پاياني هفته جو پايدار و آرام برکشور حاکم خواهد شد.



اصغري در خصوص ميزان آلاينده ها ي جوي در شرايط فعلي تهران گفت: در حال حاضر ميزان آلاينده هاي جوي در تهران در شرايط مناسبي قرار دارد و طي دو روز آينده شرايط به همين شکل ادامه خواهد داشت اما پيش بيني مي شود که از روز چهارشنبه به سبب شرايط جو پايدار بر ميزان آلاينده هاي جوي در شهر تهران افزوده شود.

اين کارشناس هواشناسي وضعيت آب و هواي استان تهران را اين گونه پپيش بيني کرد: وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري، در پاره اي نقاط بارش باران، گاهي رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و اوايل شب کاهش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 16 درجه و در کمترین حالت به 7 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 18 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، آلاینده ، جو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.