سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جهاد دانشگاهی" میزبان دوره آموزشی ويژه متصدیان مشاغل حساس

دوره هاي آموزشي اداره کل حراست "جهاددانشگاهی" با موضوع امنيت سفرهاي خارجي، آشنایی با سامانه های نوین جاسوسی و تروریسم ويژه متصدیان مشاغل حساس، اعضاء هیأت علمی، مدیران و کارشناسان در جهاد دانشگاهي صنعتي شريف و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، در ششمين دوره ي آموزشي كه با موضوع امنيت سفرهاي خارجي در جهاد دانشگاهي صنعتي برگزار شد، دکتر اردکانی مدير كل حراست جهاد دانشگاهي افزايش آگاهي متصديان مشاغل حساس، اعضاي هيات علمي، مديران و كارشناسان جهاد دانشگاهي را از مهمترين اهداف برگزاري اين دوره ها ذكر كرد و گفت: تبيين جايگاه اصلي حراست به عنوان آگاهي دهنده، شناسایی تهدیدها، آشنایی با آسیب ها از ديگر اهداف برگزاري این دوره هاي آموزشي است.

ارکانی ادامه داد: آگاهي از مسائل و رويدادها، شناسايي تهدیدها را تسهيل كرده و  تهدیدها را تبدیل به فرصت می كند.

وی برگزاري دوره هاي آموزشي را باتوجه به نتايج نظرسنجي هاي انجام شده از شركت كنندگان، مثبت ارزيابي كرد و افزود: در سال جاري 8 دوره آموزش ویژه مدیران و مشاغل حساس در نظر گرفته شده استکه تاكنون 3 دوره آن برگزار شده است.

مدير كل حراست جهاددانشگاهي در پایان گفت: نکته ظریف در آموزشهای حراستی، بایدها ونبایدهای حراستی است و این که حراست چه کارهايي را باید انجام دهد و چه کاری نباید انجام دهد. وظیفه حراست ارائه ي مشاوره خوب به مدیران و اطلاع رسانی و کمک به پرسنل اين نهاد می باشد.

انتهاي پيام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.