سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نفت لاوان" بيشترين ارزش معاملات رابه خود اختصاص داد

پالایش نفت لاوان، پتروشیمی جم و بانک سامان به ترتیب با 144.4، 62.2 و 54 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات فرابورس را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در جريان معاملات امروز5 ابان ماه فرابورس بیشترین حجم معاملات به بانک سامان با 27 میلیون سهم تعلق داشت، ضمن آنکه بانک دی و بانک سرمایه هم به ترتیب با معامله 22.7 و 4.5 میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات را داشتند. همچنين1434 میلیارد ریال سهم در 14 هزار و 914 نوبت معاملاتی داد و ستد شد که بر این اساس پالایش نفت لاوان، پتروشیمی جم و بانک سامان به ترتیب با 144.4، 62.2 و 54 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

تعداد 680 هزار و 460 ورقه باقیمانده از مجموع یک میلیون و 970 هزار ورقه اجاره شرکت واسط مالی مرداد یکم به منظور تأمین مالی شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران  – مپنا با نماد "صمپنا2" پذیره‌نویسی شد و بر این اساس پذیره‌نویسی این اوراق که از تاریخ 29 مهرماه سال جاری در بازار سوم فرابورس آغاز شده بود، پایان یافت.

نماد اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن مهرماه 92 گشایش یافت و نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی آذر در نماد "صپارس1" به منظور تأمین مالی شرکت نفت پارس برای پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق متوقف شد.

در جریان معاملات تسهیلات مسکن نیز امتیاز تسهیلات مسکن آذر 89 با بیشترین رشد به قیمت 377 هزار و 26 ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن بهمن 89 هم با بیشترین کاهش قیمت به نرخ 379 هزار و 545 ریال مبادله شد.

بر اساس این گزارش پتروشیمی کازرون، حق تقدم مجتمع معادن مس تکنار، گروه فن آوا، بیمه ما، مجتمع معادن مس تکنار، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی ممسنی، صنایع پتروشیمی دهدشت و بانک سرمایه از رشد قیمت بیش از 4 درصد برخوردار شدند و رهشاد سپاهان، مهندسی صنعتی روان فن آور و بانک خاورمیانه هم با بیشترین کاهش قیمت به میزان 5 درصد مواجه شدند.

از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 80 هزار برگه اجاره پارس تعلق گرفت و پس از آن معامله 38 هزار و 720 برگه اجاره مپنا بیشترین تقاضا را داشت. در بازار ETF هم 48 هزار و 680 واحد صندوق قابل معامله آرمان سپهر آیندگان به ارزش 528.2 میلیارد ریال معامله شد.
 
ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو هم در نماد معاملاتی "تپکو1" از طریق سامانه جدید معاملات توافقی از فردا دوشنبه امکان پذیر خواهد بود.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.