سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازپرس شعبه سوم دادسرای کرمان:

محاکمه قاتل شیشه‌ای در کرمان آغاز شد

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: محاکمه قاتل معتاد به موادمخدر شیشه که اعضای یک خانواده 3 نفری را به قتل رسانده، در کرمان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،  حمید اسحاقی از آغاز محاکمه قاتلی که بر اثر استعمال مواد روانگردان شیشه مرتکب سه فقره قتل عمد شده، خبر داد.

وی اظهار داشت: این قاتل با تاثیر از مواد روانگردان اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بود که پس از ماه‌ها فرار سرانجام دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه قاتل برای مقتول از شهرهای مرکزی شیشه تهیه می‌کرده است، تصریح کرد: خانواده مقتول در زمینه توزیع موادمخدر صنعتی از نوع شیشه فعالیت زیادی داشته و براساس اعترافات، متهم شیشه را از تهران و کرج خریداری و به آسانی به کرمان حمل می‌کرده است.

اسحاقی اذعان داشت: قاتل با ابراز ندامت از این عمل انجام شده، ریشه تمام مشکلات خود را مصرف موادمخدر روانگردان و گرفتار شدن در دام اعتیاد می‌داند.

وی با اشاره به تاهل و فرزند داشتن قاتل بیان داشت: اعتیاد و به ویژه مصرف مواد روانگردان توسط این قاتل علاوه بر ساقط کردن زندگی سه انسان، زندگی و آینده همسر و فرزندانش را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

اسحاقی عنوان کرد: باید این خلأ مرتفع شود که در حال حاضر موادمخدر صنعتی از تهران و کرج به شهرهای شرقی به راحتی و بدون هیچ مانع و محدودیتی انجام می‌شود.
برچسب ها: محاکمه ، قاتل ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.