سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

هنرمند جوان قمی داور جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد

مسعود طایری از فارغ‌التحصیلان هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به عنوان داور بخش دانش آموزی چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، این جوان هنرمند قمی، به همراه زانیار طهماسبی و رضوان رجبی در بخش دانش آموزی آثار راه یافته به مرحله داوری جشنواره بین المللی فیلم رشد را ارزیابی می‌کنند.
مسعود طایری پس از کسب این افتخارات، در چهل و سومین دوره از جشنواره بین المللی فیلم رشد که در حال برگزاری است به عنوان داور بخش دانش آموزی این جشنواره انتخاب شد.
طایری در خصوص داوری این جشنواره گفت: با استفاده از تخصص خود در زمینه انیمیشن در داوری آثار به خصوص در بخش انیمیشن به دیگر داوران در زمینه قوت و ضعف تکنیک آثار در این بخش تلاش خواهم کرد.
او که معتقد است آثار دانش آموزی در بخش انیمیشن چندان تکنیکی نیست، در ادامه تصریح کرد: بچه‌ها به سمت استفاده از تکنیک‌های خلاق‌تر نرفته‌اند چراکه استفاده از این گونه تکنیک‌ها در جشنواره‌ها امتیاز بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند.
این داور جشنواره چهل و سوم فیلم رشد افزود: باید توجه داشت که بیشتر آثار در بخش انیمیشن دانش آموزی از سه تکنیک کاغذ، استاب موشن و همچنین 3D استفاده کرده‌اند، چون در این آثار از تکنیک‌ها به خوبی استفاده نشده بود، امتیاز بالایی هم نمی‌شد به آن‌ها داد.
چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد 3 تا 10 آبان برگزار می‌شود/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.