سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستارگان آمریکای جنوبی برتری بارسا را به رخ کشیدند

تیم فوتبال بارسلونا در حالی در بازی مقابل تیم رئال مادرید موفق به کسب پیروزی شد که ستاره های آمریکای جنوبی توانستند برای بارسا گلزنی کرده و شرایط موفقیت این تیم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  تیم فوتبال بارسلونا با سرمربیگری مارتینو در بازی ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید در حالی موفق به کسب امتیاز شد که بحث های فراوانی در رابطه با عملکرد داوری در این بازی می شود و کارلو آنچلوتی سرمربی رئال ماردید به طور رسمی از داور این بازی به دلیل اینکه پنالتی کریس رونالدو را  نگرفت به شدت انتقاد کرده و در مصاحبه ای گفت: تمام مردم دنیا پنالتی روی کریس رونالدو را دیدند ولی داور بازی این پنالتی را نادیده گرفت.

کارشناسان فوتبال اروپا بعد از پیروزی بارسلونا، تحلیل های گسترده ای اعلام کردند که تغییر و تحولاتی که مارتینو سرمربی بارسلونا در این  تیم ایجاد کرده بسیار موفق تر از تغییراتی است که کارلو آنچلوتی در تیم رئال ایجاد کرده است.

رئال مادرید در حالی مقابل شاگردان مارتینو صف آرایی کرد که قبل از این بازی  در چهار مسابقه ای که در نیوکمپ برگزار شد نتوانست به عنوان  پیروزی دست یابد یکی از تفاوتهای این دو تیم در نحوه عملکرد  بازیکنان جدیدشان بود.

در حالیکه نیمار ستاره برزیلی تیم بارسا در این  مسابقه بسیار خوب و موفق ظاهر شد،گرت بیل  بازیکن صد میلیونی رئال نه تنها عملکرد چشمگیری نداشت بلکه بسیار هم ضعیف ظاهر شد.

بارسلونایی ها در این مسابقه بدون هیچ فشار خاصی کار خود را دنبال کردند و با آرامش خاصی تا پایان بازی پیش رفتند مثل اینکه در مقابل رئال مادرید  بازی نمیکردند، تیمی که با در اختیار گرفتن یک سرمربی جدید کمی برایشان ناشناخته می نمود.  این نتیجه برتری بارسا در مقایسه با رئال ماردید که طی هفته های اخیر سرمایه گذاریهایی فراوانی داشته خبر می دهد و شاید این فصل هم بارسا به برتری خود با حضور ستارگانی از آمریکا جنوبی ادامه داده و موفق به کسب قهرمانی در لالیگا شود.

پايان متن/مح

 

برچسب ها: بارسا ، موفقیت ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.