سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

توصیه های هواشناسی به کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری

اداره كل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، به کشاورزان این استان توصیه کرد؛ نسبت به برداشت هر چه سریع تر محصولات بهاره نظیر چغندرقند و سیب زمینی از مزارع استان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:اداره كل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به پیش بینی های صورت گرفته آب و هوایی، ضمن درخواست از کشاورزان این استان برای برداشت هر چه سریع تر محصولات بهاره نظیر چغندرقند و سیب زمینی از مزارع کشاورزی، توصیه کرد؛ نسبت به کاشت هرچه سریعتر محصولات پائیزه مثل گندم و جو، استفاده از کود استارتر ( ازت ) در مزارع گندم آبی، و همچنین ایمن سازی حاشیه چاه های قنوات واقع در دره ها اقدام کنند.

اداره كل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری همچنین اعلام کرد: بررسي نقشه هاي پيش يابي عددي، بيانگر استقرار یک سیستم بارش زا تا روز سه شنبه این هفته بر فراز استان می باشد که طی این مدت، موجب افزایش ابر و وزش باد و همچنین وقوع بارش های پراکنده در مناطق مختلف استان خواهد شد.

این اداره کل می افزاید: بررسی ها، شدت فعالیت این سامانه را تا اواسط روز یکشنبه و همچنین اواخر وقت دوشنبه تا اوایل روز سه شنبه در سطح استان چهارمحال و بختیاری نشان می دهد.

ش ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.